Sunday, November 25, 2012

macska(kutya)baj...




Nincs az a a spenot mennyiseg a vilagban, amit megenne egy eger es bemereszkedne hozzank harom macska mellett.Igy ezzel ki is esik az a mondas:biztosan eger jart itt.
Nagyjabol egy honapja  keszitek papirdiszeket, es eheto diszeket.Pl a pattogatott kukorica felfuzve.Ultem a fotelban, melle egy kosarat tettem, abba engedtem bele a felfuzott kukoricat, amikor eleg hosszu lett.Kozben persze mast is csinalok, beszelek, olvasok, tv-zek.(ezert ritka es orom pillanat, amikor csak egyfelet csinalunk:).Amikor meguntam, felalltam, hogy elrakom...khmm...elraknam..en ahogy fuztem , a macskak ettek, alig volt valami a cernan:)) Lola is besegitett.Ijedten szaladtam a rakodo szobaba(egy szobat koltozeskor kineveztem, itt van a porszivo, dobozok, amik meg nem lettek kirakva, es a karacsonyfa!)A fara az elso prototipus-kukoricat folakasztottam megnezni, hogy milyen, hogy mutat...valoszinu jol mutatott, mert ennyit hagytak belole...
Nos, nehany fotom van a korozott "elolenyek" ellen, nevezzuk oket neven, a diszmacskak es egy kutya ellen, akik ugy gondoltak a fan elbujva majd elodiszt alkotnak, hatha megbekitenek:)
Ja es ezeknek a  cicaknak a bajuszan nem a vaj fenylik, kukoricamorzsa lapul:)




Elolenyleiras: egy fekete feher Panda nevre hallgato, kozepes nagysagu macska
                       egy szurke feher Csufika nevre hallgato kicsi, eleg fejletlen alkatu macska
                       egy Lola nevre hallgato, kocos, csintalan szemu yorkie kutya:)

Aki tud valamit , hogy lehet leszoktatni oket, vagy begyujteni:) kerem itt a blogban jelezze, 1 csomag candy-cane(cukorbot )a jutalom!