Wednesday, November 7, 2012

+1 régi fotó...

Ma a konyhaban, mikozben turelmetlenul allva -varva kerdeztek egymas szavaba vagva, elkeszult e a foto, ami a fozosblogomra utalas, es legyek kituntetve, mert figyelembe veszik, nem ronditanak bele, es en kituntetve is erzem magam, ekkor, ebben a pillanatban , a pillanat masodpercenek toredeke alatt visszagondoltam az anarchista enemre, akinek nagyon fontosak voltak azok az elvek, melyekert kialltam mindig, megvivtam mind, szoval ma megis ez a konyhai pillanat volt az egyik  legboldogabb pillanat az eletemben:)nyugtaztam, ha nem is belenyugodva, de atadva magam a valtozasnak, a fontossagi sorrendemnek, es nevetve egyeztem bele a palacsinta ismetlesnek a kovetkezo napok egyiken, mert a foto, amikor megneztem, derult ki, hogy nem jo, es az onkentes jelentkezok konnyen rabirhatok az ujabb tesztelesre:)
Es ha mar karacsony es ajandekozas idoszaka kozelit, legyen egy ujabb regi foto,ami oromkodos, 2 honapos ajandek, a durcas tekintet, amiert 2 honaposan kepes voltam fotozasra cipelni..hallatlan:)



* a modell aprilisban 18 lesz:)