Tuesday, November 27, 2012

coffee cake...



...dio illat leng, kering a  levegoben, korbeoleli a hazat.Kavehoz sutottem diodarabos, juharszirupos sutemenyt.Csokival leontve.
A leiras szerint 3-4 napig is tarthato, minden nappal finomabb lesz.
Ezen nekem mosolyognom kellett, nem veletlenul.Kitettem hulni a talcat, szerencsere idoben mentem kesziteni egy fotot, mert a felenek mar hult helye volt csak, kihules helyett:)
Es hol van meg a 3-4 nap??

Nagyon szeretem a diot, hetente haromszor biztosan megeszek 3-4-t.Magas omega 3 tartalma van, frissen-karban tartja az agyat.Magas olajtartalma miatt tobbet nem szabad enni egyszerre.


(ha valaki szeretne, szivesen leirom a receptet).

8 comments:

  1. A helyzet ismerős, a receptnek örülnék.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este atkuldom Aniko, le kell forditanom , de nagyon szivesen teszem:)
      Talan amiert szeretem a diot, de mennyei volt:))

      Delete
  2. Jól néz ki az biztos. Nem véletlen hogy hamar elfogy az is biztos! A fenti fotón a kakaót nyalókával kevergetted?? A lányaim azt hiszem rajonganának az ötletért.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kakaoba kepzeld ilyen csavart kor alaku candy cane-t talaltam, azt tettem a bogre szelere:)En ugyanis kiprobaltam a receptem, de nagyon bena voltam hozza.Hiaba, az edesseg, cukraszat nagyon nagy tudast igenyel, igazi muveszet.Osszesen ket fotozhato cukorbot sikerult:D de mire odaaertem azok is eltortek.:)hat igy jartam.
      A dios viszont isteni fincsi lett!

      A lanyokat lepd meg majd vele, biztis siker lesz:)

      Delete
  3. Nem csodálom, hogy nem várja meg a 3 napot, nagyon jól néz ki, ez nálunk is így van. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:)nalunk minden, ami dioval keszul.Igaz nem valami sokfelet tudok, de pl diotortat direkt azert tanultam meg, egyszer sutottem magamnak szulinapra:))
      Meg a fel napot se nagyon birta ki:))

      Delete
  4. Agnes,
    koszonom a receptet, előre is! ;)

    K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szivesen elore is:))kuldom a hetvegen

      Delete