Monday, September 20, 2010

A női Nem.


Az ebedidonk 1 oras, igy van ez mindenutt, a gyerekeknek az iskolaban is.Ezen kivul van ket kaveszunet, 15 percesek. Nekem egy ora keves, de nem azert mert annyira lassan eszem, a tudat maga.Az a tudat, hogy x idore be kell fejeznem , olyan erzest ad, hogy inkabb nem eszem. Setalok a mallban, nezem a kirakatokat, kozben kortyolok egy kavet, vagy valami gyumolcslet.Ezt lehet setalva is. A setalo resz kozepen vannak az un.agressziv arusok, en nevezem oket igy.Ok nem varjak meg, hogy odasetaljak, valami megerintsen, hogy meg akarjam venni, Ok neznek erosen, azt akarjak , hgy ossze akadjon na nem a bajuszunk, a tekintetunk.Ilyenkor eleg fegyelmezetten elforditott fejjel, mintha fajna a nyakam, mert rosszul aludtam, igy setalok, mert nem akarok vitat. A ferfi elado, arus, aki kozmetikai cikkeket arul, de kozben ugy probal vevot fogni, hogy teszteli a termeket, ha akarja a kedves setalo, de potencilais vevo, ha nem. Keson kapcsoltam , a szeme, a nezese szinte belefurodott az enyembe, es mutatja, egy teglalap alaku, kisebb, mint egy szappan valami van a kezeben, es mutatja, hogy kiprobalom e, en szo nelkul razom a fejem es mennek tovabb.Jol idozitett, eppen egy vonalban vagyunk, amikor varatlant kerdez-Mindig ilyen termeszetes a kormom?-vagyis soha nem viselek mukormot, kerdezi mosolyogva.Olyan meglepo a kerdes, hogy erzem csapdaba estem.Igen, mindig ilyen, mert sokat vagyok a kertben, na meg nem is szeretem a mudolgokat.Amig valaszolok, mar mellettem all es egeszen varatlan mozdulattal elkapja a kezem.Ugy erzem vegem van, nem fogok menekulni fizetes nelkul. Mikozben erre gondolok, a ferfi mar eszelosen dorzsoli a kormom azzal a kis vacakkal, ami a kezeben van, es be nem all a szaja.Allok benan, a ferfi nem engedi el a tekintetem, ugy allok, mint akit delejeztek, es csak dorzsoli a kormom.Vegre eszhez terek es kirantom a kezem.Nem mondom fenylik, de akarom en ezt?Nem, nem akarom Mar a kezeben van a doboz, amiben tobbek kozott ez a dorzsolo vacak is szepen elhelyezve es kozli milyen szerencses vagyok, mert ma csak 59 dollar.Kozben akarja tudni a keresztnevem, es a spell megint hat nehany masodpercig, mert megmondom.Hogy is becezik azt -Agnyeska? kerdezi, de mar ujra eszhez tertem.Nem becezzuk, mondom. A nevem miatt magyarazza, ideadja csak nekem, 39 dollarert az egeszet.Nem panaszkodahatom igazan, magyaraz, a szaja egy masodpercre nem all le. Nem, nem akarok ilyet venni, mondom egyre magabiztosabban.Mar egyre gyengebben, bizonytalanul magyaraz, meg lejjebb viszi, 30 dollar, ez az utolso ara. Mar tudom, hogy en nyertem, es mondom nem, koszonom, es mar mosolyogni is tudok. Elfogad hiteltkartyat is , dobja be teljesen erotlenul.Ennek mar csak a vege erint, ugyanis tovabballtam, fejem razom, hattal vagyok, es mar szelesen mosolygok. Engem nem lehet befolyasolni, rabeszelni, hulyesegre plane nem.Magam hozok dontest, csak ugy esik jol, meg a hulyeseg is.