Thursday, September 9, 2010

őszi este


A hirtelen lehult levego megvaltoztatta az emberek jarasat, az enyemet is.Ha a csokokat szinekben merhetjuk, azt hiszem az evszakokat jarasban.
A hideg sietteti az embert, osszehuzza, amilyen kicsire csak lehet, mintha ugy kevesbe faznank, kevesebb feluletet adunk ki magunkbol. Tavasszal olyan talaj folotti lebego, friss , hirtelen nagyon kihuzzuk magunkat, mint egy nyujtozkodas a hosszu tel utan.Nyaron a napokig tarto forrosagban ellustulunk, elbagyadunk, lepesunk, mozgasunk lelassul. De maradjunk a mai napnal.A hideg oszt a ruhak oromkodese utan azert is szeretem, mert vegre lehet valami normalisat enni, fozni.Paloclevesre eheztem, eleg reg foztem. Mikozben a konyhaban surogtem, a ket kis gombocomnak letettem a takarojukat, onnan neztek minden mozdulatomat. Virtually , de annal nagyobb szivvel megkinalok mindannyiotakat egy levessel, akik kezdettol olvastok, vagy csak nemreg, esetleg ma ota.Joetvagyat:)