Thursday, September 16, 2010

..ami méregbe hoz


Valaki nem is olyan reg mondta , hogy szerinte en egy feminista csoport tagja vagyok, sot valoszinu vezetosegi tag. Pissed off mode-ban voltam, ahogy itt mondjuk. Persze kozeleben sem jart az igazsagnak, nem vagyok semmilyen csoport tagja, de egyszeruen nem tudom tetlenul, szotlanul nezni, ha noket lekezelnek, megalaznak korulottem ferfiak, es engedik, nevetgelnek, szinte biztatjak oket, hogy szabad ezt. Az egy masik dolog, ha velem tortenik, ami eleg ritka, mert a parom szerint a nezesemmel azonnal helyere kerul barki:)(O is:) vagyis velem nem lehet tunderkemezni, meg hulye poenokat elutni, hogy csak a ferfiak tudnak autot vezetni stb, mert en azonnal kiallok magunkert.Van rendes nevem, senkinek nem vagyok a kiscsillagja, maximum itthon.Autot ugyanugy vezetek, mint barmelyik pasi.
Ezt az egesz lekezelest igazan elavultnak talalom, bar semmikor nem volt helyenvalo, ( ez az en velemenyem), de , hogy meg napjainkban is mekkora teruleten hat, az bosszanto, es sok no engedi, ami engem felduhit. En abbol indulok ki, hogy emberek vagyunk, es mindenki eros es gyengebb adottsagu teruleteken, igy szuletunk, ez igy van jol.Igy szinesitjuk a vilagot. Vannak kepzeletem szerint ferfias es noies teruletek, de egyertelmuen nem jelenthetjuk ki, csak csupan altalanossagban. Van humorerzekem is, kivaloan tudok poenkodnak, de amikor ilyen fotoval talalkozom, vagy eletben a font emlitettel, akkor duhos leszek, es kipirulasig, levego elfulladasig kepes vagyok mondani mindazt, amiben hiszek, kiallni erte, meg akkor is, ha masoknak ez mosolyogtato. Nem fogom folsorolni Madam Curietol kezdve a sok not, mert sok ugy emelkedett ki, es talan 'Igazi ferfi munka" volt , amit vegzett, hogy soha nem tudtuk meg a nevet sem, pedig egy vegelatatlan sort kezdenek meg, ugy kepzelem.En csak azt kivanom nyomatekositani ilyenkor, hogy vagyunk, ahogy megszulettunk, kiegeszitjuk egymast, mind nok, mind ferfiak, emberien. Talan ugy, ahogy megfer itt nekem a 104 hires magyar recept konyv fotokkal, Maraival, es a divatlapommal.Olyanok , mint az elet, ugy is fogyasztom Oket, szinesek, meroben masak, de mind adnak valamit, valami jot, szepet nekem, es ezaltal fejlodok, es tudok fejleszteni esetleg mast, a gyerekem, a barataim, ha tovabbadok a mindbol valami olyat, ami engem megfogott, de ok meg nem hallottak rola.