Wednesday, September 15, 2010

Ilyenek voltunk/tegnap

A hajnallal a kutyikak ebresztettek, mar bekesen tele hassal neznek ram, nezik kivancsian mit csinalok.Szeretek a csondben lenni, mar gozolog a kave, lassan vilagosodik odakinn, de mar nem tudnek mezitlab haloingben kocosan setalni a kertben, olyan baratsagtalan a levego ilyenkor.

A tegnapot gondolom at ujra es ujra, mert meghatott.Hazajottem, es hiaba hoskodok, de meg bagyadt vagyok, szinte kivanom az alvast, az agyba bujast.B. itthon volt, es ram nezett, pici kora ota az arcom ellenorzi, mint egy scan:)Ha nem tetszot lat, azonnal faggat, mi a baj, mi tortent, es nem intezhetem el nemerdekeshagyjukkal.Anya gyere fekudj le ide, vezet a nappaliba, hozza a kedvenc takaromat, teat keszit, es rendel nekem egy filmet a tv-ben.Ez a film az egyik dobogos a kedvenceim kozott, meg Torontoban eltunk, amikor ratalaltam.Tegnap eppen illett abba a delutanba valamiert, megorultem, amikor elkezdodott, es megorultem, hogy B. ilyen pontosan szkennelte(de csunya szo keverve:)a hangulatomat. Nagyon szerencses es boldog lesz az a lany , aki B.t valasztja majd, mar most tudom, es meg csak 15 eves:)
Te sem maradhatsz ki a beirasombol, megtalaltam a magazinokat, amit a szekrenyemre tettel, hogy jol lathato legyen, es a negro cukrot is, a torkomnak, ami tudom nem volt egyszeru megvenni, itt mas ertelmet kap egy negro cukor is.Szo szerint is, de az is, ha feltunik a polcomon.