Monday, September 27, 2010

kiírások/country-side





Lehullott falevel-szonyegen setalni csak a varosbol elszokve lehet.Tegnap meg igy sem sikerult. A falevelek nem szeretik ha siettetve vannak , jomagam sem.Legtobb helyen meg zoldelnek, el sem szinezodtek. Megis jo volt magam mogott hagyni a varost kicsit, ha a tajra nem is tudtam meg racsodalkozni, de egy egy kiirason, feliraton jot mosolyogtam, vagy eppen meglepodtem.

Az elottem halado auto rendszamtablan ez allt: PHTOGRFR

Lezart templom udvaraban: Church for sale!

Egy temetkezesi kapolna udvaraban: Ingyenes vegrendelet csomag, keresse az irodat!

Farm udvaran nagy tabla: aranyhal es nyul vegkiarusitas!

Mellette levo farm: Hazi keszitesu sajt, open for the public!

Tehat kepzeletben vettem sajtot, aranyhalat, nyulat, ingyen vegrendeletet is keszitettem es a sajat templomomban miset is mondhat ertem valaki.
Lehet csakugyan velem van a baj, eszreveszek mindent.De egy templomot hogyne vennek eszre?hogy lehet elado?nem ellentmond annak, amit kepvisel?defeats the purpuse, ahogy itt mondanam.
Istenem, hol van a gyerekkorom, amikor csak friss tojas kaphato volt.

2 comments:

  1. Erről a végrendelet csomagról egy kis történet jutott eszembe, amit nagyapám mesélt el párszor (mint az idősek, ő is szerette elmesélni többször ugyan azt a történetet)). Élt a faluban egy fiatal orvos, akit felkeresett az idős sírásó valamilyen betegséggel. Jajgatott, nyögött nagyokat, hogy ő milyen beteg. Drága Doktor úr! Ha meggyógyít, ígérem, ingyen megásom a sírját, mondta a 70 éves öreg a 40 éves orvosnak:))
    Néha produkál az élet morbid dolgokat, mert a öreg sírásót meggyógyította az orvos, és kb. egy évvel korábban halt meg, mint az orvos.

    ReplyDelete
  2. Lilike:)

    A tortenet aranyos, az apukam is meselt hasonlot, es o sem csak egyszer:))

    Ezekkel a kiirasokkal hadilabon allok nagyon.USA ban lepodtem meg egyszer, egy borton volt berbeado.Egesz kocsiuton kikeszult a parom, mert talalgattam, hogy aki kiveszi mit fog kezdeni vele, mert at nem alakithatja.Az elado templomra meg nem talalok szavakat, egyszer itt is kaptam levelet, ahol lakom, hogya kozeli templomunk "going out of business", nagyon folhaborodtam.bele sem merek gondolni, ha valaki megveszi mit fog nyitni.Ugy tudtam egy templom, csakugy, mint az ,szent.Valoszinu nem utolso tevedesem.
    De az aranyhal nyuszi paros tenyeszto sem utolso:)

    Szep napot kivanok!:)

    ReplyDelete