Sunday, September 12, 2010

A női táska.


A nok taskaja, retikulje, semmi esetre sem egy fekete lyuk, ahogy a ferfiak gondoljak,oly sokan.Bar a formaja, anyaga, mindenkeppen egy anyagias kozmikus kotodes a noi lelekkel, vagyis sokat elarul rolunk.Hiaba a divat, a trend, mi magunk valasszuk ki, magunk dontunk.
A taskaink mindenfele meretben, kulsoben, alakban, szinben tapadnak arnyekkent hozzank, nem beszelve a bennuk rejlo kaoszrol, zurzavarrol.Sajat velemenyem, hogy amelyik taskaban nincs zur, az mar gyanus nekem.Beledugunk, rejtunk mindent, neha egy egy rendrakasnal meg is lepodunk, hogy eztmiotakeresem, es a taska aljan megtalalom.
Azt gondolom minden korosztalynak megvan a sajat , korat megilleto taskaja, az annak megfelelo tartalommal termeszetesen.Egeszen mas a tartalma egy kamasz lany taskajanak , vagy egy ket gyerekes anyukanak, esetleg egy nagymamanak.Hiszen az anyukaknak kell elohuzni a zsepit a varazstaskabol, amibol mar sebtisztitot, ragtapaszt tettunk a maszokan szerzett sebre,illetve a nagyi taskajabol kerul elo a varatlan de mindig jol jovo zsebpenz is.es ezekbol a taskakbol kerul elo a zsepkendo megallitani a konnyeket, a konnyeinket, legyen az banat, fajdalom, vagy oromkonny.

A taskank valahol a meroszalaga a szemelyes novekedesunknek is.Minden korszakuknban visszuk benne magunkkkal azokat a dolgokat, amivel ugy erezzuk vedohalot kepezunk magunknak es szeretteinknek egyarant.A vegso stadiumnal pedig elerkezunk ahhoz a felismereshez, hogy nem az a fontos ami a taskaban van, hanem ami mi magunkban van, es mosolyogva esetleg vallrantva, mehetunk taska nelkul is.Tul fogjuk elni:)

3 comments:

  1. NNa.Éppen mikor kezdtem rosszul érezni magam hogy mostanában felhagytam a nagy batyukkal járással, és néha csak budugom a pénztárcám meg a kulcsom a zsebembe, felviditottál, hogy ne aggódjak. Régen én is 10 kilóval járkáltam, és igen, a zsebkendő milyen multifunkcionális darab! :)

    ReplyDelete
  2. Szia!
    Feleségem szokott többkilós cuccot maga után vonszolni, és fogalmam sincs, hogy miért teszi ezt! Őszintén sajnálni tudom, és sehogyan sem értem, hogy egy szerszámos ládát megszégyenítő súllyal rendelkező bőrizét miért kell neki mindenhová elfuvarozni magával? Egyszer megkért, hogy keressek ki neki valamit belőle, és bevallom, elképedtem, mikor keresgélni kezdtem benne. Persze, nem találtam meg, és azóta soha sem merészeltem újra belekotorászni! Még belenézni sem merek többé! Ha valamit dugdosni akarna előlem, akkor ott bombabiztos helyen lenne az!
    Nem részletezem, mert szerintem ez egy olyan női valami, amit én racionális megközelítéssel és más egyébbel sem tudok a helyére tenni! Ez valami tényszerűség, mint ahogyan a világegyetem is van! Ez olyan mint maga a Genezis! Valahogy így:
    -Kezdetben vala a táska a nővel, s az Úr látá, hogy mindez jó!
    Nos, azóta eltelt egy jó darab idő, s legfeljebb a táskába beköltözött molylepkék száma lett nagyobb, a mai napon már külső szervként funkcionáló női táskák sokféleségénél.
    Hölgyeim, ajánlom magam!

    ReplyDelete
  3. Sziasztok:)

    Nekem a taska merete meg eleg nagy, viszont egyre konnyebb:)ja es eofordul, hogy anelkul megyek el valahova, nem haltam bele.

    Karesz:))nagyon tetszett a hozzaszolasod,azt meg csak helyeselni tudom, ha nem nyulsz a feleseged taskajaba:)neha felre is lehet erteni dolgokat.

    ReplyDelete