Wednesday, December 1, 2010

személyre szóló romantika


Tegnap este egy romantikus , szerelmes film kezdodott, amit egy ideig neztunk.A fiu eppen leterdelt es ugy vallott szerelmet, mi ad ertelmet az eletenek, az ejszaka, hogy rola almodhasson, a reggel, hogy miatta ebredhet...
Te-eppen olyan szepeket mond, amilyeneket en is gondolok Rolad-mondod
En-nem bannam, ha neha nem csak gondolnad...-jon azonnal a valaszom
Mi-osszenezunk es nevetve dolunk el, nekem a konnyem is potyog.

Nagyon sokszor talalkozom olyan cimekkel, hogy napjainkban hol a romantika, hova lett a varazsa.Elkepzelem a lany helyebe magam, es bevallom filmen tetszik, de magam nem tudom elkepzelni ezzel a szoveggel, hogy nevetes nelkul kibirnam.Mi mar nem illunk ehhez , masak lettunk, evalvalodtunk. Szerintem a romantika ma is jelen van, csak mindenkinek mast jelent.Utalnam, ha csak a gyertya, pezsgo es hasonlo kozismert romantikval kapcsolatos kellek tenne boldogga , illetve romantikussa az eletemet, vagyis idillive. Nekem pl romantikus volt, es meghatoan, amikor B-t hoztuk haza a korhazbol, miutan megszuletett, es Pentek volt, Husvet elott, ami itt unnepi nap, zarva volt minden. En hatul ultem termesztesen a gyermekkel, Te megallsz hirtelen, egy lany a jardan viragot arul, mar nem tul sok volt neki, mind megvetted , Nekem.Nem volt muvi, mesterseges , elore kitervelt, de oszinte volt.Masik, amikor karacsonyra erkeztel meg es a repuloteren kerted, hogy alljak meg es a nyakamba kapcsoltad a nyaklancot, mert nem birtad ki hazaig.Mert en is ilyen vagyok, ilyen azonnalis, nem elore probalt, valami hamis akarmi maszlag.Vagyis ez az en, a mi romantikank.Filmen nezve, meghallgatva szep a mase is, de ez a nekem valo. Ha nagyon belegondolok minden napban benne van valami keves, csak fol kell tudni ismerni es nincs romantikusabb annal, ha tudatjuk is a masikkal.Merjunk romantikusok lenni "mushy"(nya'las) szoveg nelkul, vagy azzal:)