Tuesday, December 28, 2010

Ízes nyelvezet...



Szeretek jatszani, a jatek es a humor mindig atsegitett a legnagyobb nehezsegeken is.
Neha olyat jatszom, hogy magazodunk, fetrengunk a nevetestol, kulonosen este, amikor hálni hivom az en uramat:))
de van amikor pimasz vagyok, sot szemtelen, mert elegge felvagtak a nyelvem ugye.Ezt B.tol mind mind vissza is kapom, a pimasz szemtelenkedest, aterzem a fajdalmat:)
Maskor meg csak izesen beszelek kendhez, az en uramhoz, aki fele szavat nem is erti, el kell magyaraznom, mert en vagyok a videki, vagy csak sok Kis kodmont, Het krajcart olvastam, meg Vitez Laszlot neztem, amikor kupan akarok vagni valakit.Nem baj, oroksegeink jok, gazdagok, gazdagga tesznek bennunket is..ime egy epizod a jatekaimbol:



Tudjatok aldott jo ember az en Uram, ha alszik szava sincs, na meg enni se ker.Nem kell surogni forogni a konyhaban olyankor.
Sose tudok megalljt parancsolni a Mikulas viragnak , de az meg olyan csuda furcsasag, hogy eleg ha egy csereppel veszunk, teli lesz vele a haz.En meg ugyi szoktam venni vagy 6-8 csereppel, hogy a nappali minden sarkabul az kandikal.Az en jo Uram megkerdezte , nem tudnal csinalni ezekkel valamit, mert bantotta szegenyt a tv nezesben..kerdezem en, hat megis mire gondolsz aranyos Jancsikam?
Mondjuk ki lehetne hajintani, mondja nevetve.


Kesobb.
Belepek a hazba, az etkezo asztalon egy nagy doboz, nezem a kepet, lancfuresz van benne, elemes, aminek nincs vezeteke.Elgondolkodtam, hat ennyire felhuztam az en draga jo Uramat a viragokkal?Sopankodtam magamban kezem tordelve, alig vartam, hogy megtudjam.Nem vot nehez beszedre birni.
Meg is kerdeztem rogvest, nem lehet ezzel laca-facazni..hogy ugyi nem ram haragszik ennyire kend? ..alig birta elmeselni ugy nevetett, hogy learazasban vette, a kerti fahoz, aminek le akarja az egyik agat fureszelni majd.Megnyugodtam iziben.


Jatszani jo, ketten vagy tobben jatszani a legjobb:)

4 comments:

  1. Szia Ágnes! Jaj, de megnevettettél.Ezt kipróbálom én is!:-)))
    Ui: Nálunk minusz 15,5 fok van a teraszon...és 20-30 cm-es hó! Még jó, hogy megy a fűtés benn, mennyivel jobb innen "élvezni" a hideget.:-))

    ReplyDelete
  2. Nem rossz!
    Csak gondolj bele, ha az étkező asztalába egy hentes bárd lett volna beleállítva, és őkelme szintén nevetve világosított volna fel, hogy a lazac szeletelése szánta, és hogy csak az élét akarta kipróbálni, akkor is megkönnyebbültél volna a magyarázatát hallgatva?
    De találhattál volna két foszforgránátot is a dobozban, amit most nagyon jó áron lehet kapni a feketepiacon, és a 9 milliméteres gyorstüzelőt is karácsony utáni dömpingáron vesztegetik az utcasarkon. Még jó, hogy nincs minden butikban lángszóró leszállított áron, mert azért azzal kitűnően lehetne lomtalanítani, és egy vállról indítható RPG rakétával is lehet rögvest fát aprítani a konyhába(n).
    Hát csak merészelem emlegetni magának nagysága, hogy dzsentrisedik ez a mostani világ, és jó lesz odafigyelni őkelme haragjának mély mederben való tartására. Hisz meglehet, hogy azt nem lehet többé visszaterelni, ha egy szép napon úgy adódik, hogy a szeme világát végleg elhomályosítja valami házi növény mérges kigőzölgésének árnyéka.
    -Ajánlom magam!
    -Au revoir, Madam! (meghajoltam enyhe térdhajlítással kombinálva, kalapomat csak kint teszem majd a fejemre, mielőtt rám húzzák a kényszerzubbonyt!!!)

    ReplyDelete
  3. Szia Csilla:)

    Probald ki!nagyon jokat lehet mulatni.:)

    Itt felenk nagyon keves a ho, amennyi van, jobb, ha nem is lenne:)es holnap plusz 2 fok lesz.Hihetetlen:)

    ReplyDelete
  4. Szia Karesz:)

    Te meg engem nevettettel meg:)) koszi!

    De a furesz eppen igy utana tenyleg jol jott ki:))

    Szia:)

    ReplyDelete