Tuesday, December 28, 2010

Ízes nyelvezet...



Szeretek jatszani, a jatek es a humor mindig atsegitett a legnagyobb nehezsegeken is.
Neha olyat jatszom, hogy magazodunk, fetrengunk a nevetestol, kulonosen este, amikor hálni hivom az en uramat:))
de van amikor pimasz vagyok, sot szemtelen, mert elegge felvagtak a nyelvem ugye.Ezt B.tol mind mind vissza is kapom, a pimasz szemtelenkedest, aterzem a fajdalmat:)
Maskor meg csak izesen beszelek kendhez, az en uramhoz, aki fele szavat nem is erti, el kell magyaraznom, mert en vagyok a videki, vagy csak sok Kis kodmont, Het krajcart olvastam, meg Vitez Laszlot neztem, amikor kupan akarok vagni valakit.Nem baj, oroksegeink jok, gazdagok, gazdagga tesznek bennunket is..ime egy epizod a jatekaimbol:



Tudjatok aldott jo ember az en Uram, ha alszik szava sincs, na meg enni se ker.Nem kell surogni forogni a konyhaban olyankor.
Sose tudok megalljt parancsolni a Mikulas viragnak , de az meg olyan csuda furcsasag, hogy eleg ha egy csereppel veszunk, teli lesz vele a haz.En meg ugyi szoktam venni vagy 6-8 csereppel, hogy a nappali minden sarkabul az kandikal.Az en jo Uram megkerdezte , nem tudnal csinalni ezekkel valamit, mert bantotta szegenyt a tv nezesben..kerdezem en, hat megis mire gondolsz aranyos Jancsikam?
Mondjuk ki lehetne hajintani, mondja nevetve.


Kesobb.
Belepek a hazba, az etkezo asztalon egy nagy doboz, nezem a kepet, lancfuresz van benne, elemes, aminek nincs vezeteke.Elgondolkodtam, hat ennyire felhuztam az en draga jo Uramat a viragokkal?Sopankodtam magamban kezem tordelve, alig vartam, hogy megtudjam.Nem vot nehez beszedre birni.
Meg is kerdeztem rogvest, nem lehet ezzel laca-facazni..hogy ugyi nem ram haragszik ennyire kend? ..alig birta elmeselni ugy nevetett, hogy learazasban vette, a kerti fahoz, aminek le akarja az egyik agat fureszelni majd.Megnyugodtam iziben.


Jatszani jo, ketten vagy tobben jatszani a legjobb:)