Wednesday, December 8, 2010

csodálatos elme


Neha visszanezem a cimeket, mirol irtam az elmult egy-ket hetben es elmosolyodok sajat magamon.Kitoltom a bejegyzesek kozotti idoket, es mosolygok , hogy milyen erdekes az elme.Milyen erdekes, hogy miert eppen ezt irom le, amit. Maskor meg egeszen mashogy szelektal, meglatok egy szot, valaminek a cimet, vagy valakinek a nevet es azonnal kiemel valamit, valami regit.Lilikenel jarva Havasi Balazs neven akadt meg a tekintetem es mar repultem is, nagyjabol 8 eve tortent.
B., mint Balazs, szoktam roviditeni a nevet, egy iskolaevet jart Budapesten.Szoktuk mondani mindent megfelelo megvilagitasba kell tenni, vagy a szavak mas szovegkornyezetben egeszen mas ertelmet kapnak.B., mint Balazs is mast jelent itt es egy oceannal tavolabb is.B. ugy elte az eletet, hogy soha senkivel nem talalkozott, akinek ugyanez lett volna a neve.Az Altatodalra is azt kepzelte, direkt Neki irta Attila bacsi. Soha nem felejtem el, amikor otthon bekapcsoltam a tv-t es kezdodik a Balazs show...kitagult a pupillaja, nez ram, es mutogat, anya nezd, ott van a nevem.Hazajon az elso nap az iskolabol, es kiderul a tornatanarja Balazs bacsi, szinte vagtazott , hogy elmondja, mint egy szedult kiscsiko. B. azota mashogy kezeli a nevet, nem merges, ha betuzni kell, es elmagyarazza, hogy miert van a z mellett s a vegen es az egy hang, es mondja is:) B., akkor nem csak fiam , a baratom is lett es buszke lettem, hogy vegre felfogta es buszken kezeli O is.Itt szuletett, lehetne akar Justin vagy Alex, vagy Michael..nem, nekem kisBalazs kellett, nagy B.vel, es mar O is orul, hogy csak neki van ilyen keresztneve itt.