Thursday, December 16, 2010

családi idill...


...surogtem forogtam a konyhaban, mert kitalaltam, hogy Kina ellenes kampanyt inditok es soha tobbe nem teszek fenyes gomboket a fara.Van mar doboz szamra, szerencsere kozben tonkre is megy, onselejtezes formaban azert kopik, fogy.
A fiukat is bevontam, persze kikotesek voltak, mert ok nem lelkesedtek az en kampanyomtol, mikor megtudtak, hogy dolgozniuk is kell ezzel. Este 10-ig sutottem, formaztam, faragtam egyik este a diszeket(mezes-gyomberes, es rizses puffancs) Ok meg a kihult darabokat diszitettek szines kremekkel.A kikotes az volt, hogy kozben lap-topozhatnak, de hozzam is beszelnek . B.t raszoktattam arra, ha ir, es valamiben bizonytalan, mindig duplan ellenorizze, mielott leirja.Erre hasznalt most engem:)B.udvarolt msn-en,nehany szonal kerdezte :anya hogy irod ezt? es en betuztem ,( mikozben eppen szivecsket formaztam), igy ellenorizte.En meg vigyorogtam, csondben, hogy milyen modern udvarlas ez , en is benne vagyok.
Aztan azt vettem eszre, hogy bar en orak ota kemenyen sutok, nincs annyi az etkezo asztalon, mint amennyi a sutobe kerult, titokban ket diszites kozott egyet megettek. Szep kis segitseg. Tehat a vegeredmeny egy kornyezetbarat karacsonyfa, a diszeket megesszuk, az illata Isteni es ha elfogult vagyok , ha nem(mert sajat otlettel lehetunk)nagyon szep lett.
Tegnap este tevezunk, es nezem, hogy a tv oldala felol szinte nincs is disz.A lap-topot kameraval elrejtettem.Azt hittem csak a himnemuek lopnak..nagy lebukas tortent.Van egy puffunk( labtarto) es a kutyak arra ugrottak fol, es leloptak az osszes rizses diszt, amit elertek.Kozelebbrol nezve, jo vanilia illatuk van, es a szorbe egy ket falat bele is ragadt.

Most vagy ujabb adagokat sutok, vagy kopasz fank lesz Karacsony napjan, szegyen szemre. Gyorsan lefotoztam, hogy nem almodtam ez az egeszt, barmilyen almodozos vagyok is:)