Thursday, December 30, 2010

Különös sZilveszter...

..lesz ez a mostani szamomra, merthogy merleg vagyok es a szamokhoz kozom van, arra eszmeltem a jovoevi szuletesnapom eppen ugy fest, mint egy merleg. 11-10-11. ..ilyen sincs gyakran az eletunkben, ugy-hogy nagyon nagy bizakodassal nezek az Uj Ev elebe.Ez egy igeretes szamkombinacio, akarhonnan nezem:) Jokedvemben olvasgattam es...
....talaltam 10 olyan fogadalmat, amit veletlenul se kovessunk el, ebbol a jopofakat leforditottam:

1: Ne tegyunk olyan fogadalmat, hogy ebben az evben ferjhez megyek, plane ha meg nincs is parunk, nem biztos, hogy eleg az egy ev.

2: Ne akarjuk visszahoditani az exunket, hiszen valami magyarazata van annak, hogy ex.

3: Veletlenul se akarjunk fekete hajbol platina szoket, ezek a kemia dolgok, nem mindig sulnek el jol:)

4 :Ne akarjunk visszafogyni a kozepsikolai farmerunkbe.

5: Ne fogadjuk meg, hogy soha tobbe nem teszunk ujevi fogadalmat, marcsak ram hallgatva sem, nem vennem a lelkemre:)


Tehat emelem a poharam, koccintok kepzeletben: Nagyon Boldog Uj Evet Kivanok Mindenkinek!


Sziasztok jovore, Veletek ugyanitt:)




9 comments:

  1. Ágnes Kedves:) Kívánom, hogy ez a különleges számkombináció hozzon Neked nagyon-nagyon sok szerencsét, jó egészséget és boldogságot az Új Évben (is)
    Szeretettel: Lili

    ReplyDelete
  2. Koszonom szepen Lilike, nagyon kedves, figyelmes vagy:)

    puszillak!

    ReplyDelete
  3. Ó,te mérleg vagy?Kellemes emlék fűz egy mérleghez,sokszor vitatkoztunk,azt hiszem kifejezetten én kötözködtem vele,ő pedig hatalmas energiákat fektetett abba,hogy simitsa,kiegyenlitse,egyenesbe hozza a dolgokat.Ha nem tévedek,éppen ez az,ami többek között nagyon jellemző a mérlegekre.
    Ez a számkombináció félelmetesen érdekes,kivánok hozzá nagyszerű dolgokat!

    ReplyDelete
  4. Koszonom szepen a kivansagod, es igen, ez a legfobb jellemzonk, egyensulyban lenni:)
    En pl imadok vitazni, de csak ertelmes dolgokrol, es csak nagyon bekesen kijonni a vegen.Masok vitajat is kepesek vagyunk meg akarni oldani:D
    Annak meg kulon orulok, hogy jo emleket hozok vissza.:)

    ReplyDelete
  5. Nagyon Boldog Új Évet Kívánok neked és a családodnak is! :)
    puszi :)

    ReplyDelete
  6. Szia BUÉK Neked és Családodnak is!

    ReplyDelete
  7. Koszonom Lanyok, Amelie:)Aniko:)

    Viszont kivanok Boldog Uj Evet!

    puszi!

    ReplyDelete
  8. Jajjjj, most jut eszembe, nem értek a számmisztikához, de mit szólsz a 11.01.01. számkombinációhoz?:)

    ReplyDelete
  9. Lilike:)

    Maga a szamok fejtesehez sajnos en sem, en olyan szempontbol neztem, hogy mint merleg jegyu, a szuletesi datumom is merleg, ahogy leirom, ezert roppant erdekes.
    Es nagyon bizakodva nezek az ev elebe, mert az elozoben eleg sok font meg lenti allapot volt, es talan ha a datum egyensulyban van, akkor en is es korulottem minden:)
    Eddig csupa jok tortentek, szoval igeretes.:)

    ReplyDelete