Thursday, December 2, 2010

az utolsó puszi...


Cicukat a ket karommal nyalaboltam fol kedden estefele, magamhoz oleltem , fejemmel belebujtam a nyakahoz, es a vegen adtam egy puszit a fejere. Odasetaltam az agyikojahoz es lefektettem, aludt tovabb. Masfel oraval kesobb a szomszedom all szemben velem, sapadt meg az esti fenyben is es zavartan magyarazni kezd.Jott haza, koran sotetedik es cicuka atjart hozzajuk, a Cindy nevu macskajukhoz jatszani, elgazolta..majd belerakta egy dobozba es ugy hozta at, es mar en sajnalom meg, amennyire lathato, hogy sajnalja, megviselte a tortentek. Hirtelen kicsi lesz a mellkasom, el se koszonok, csukom be az ajtot, a szemem eg.Cicukat nyaron fogadtuk orokbe a kerteszetbol, talan 7 honapos volt, es nagyon szep macskava nott,szore mint a tukor, de amilyen viselkedese volt, azt nem is tudom leirni.Teljesen levett a labamrol engem, aki kutyas vagyok. Nagyon rosszul, mondhatni alig aludtam ejjel, ma kimerulten, kiborultan ebredtem.Barmire alkalmatlanul, nem birom elfogadni, hogy meg egy eves sem volt, es ez tortent. Minden jonak veget kell erni?mindig csak a jok mennek el?Ma nekem is mehetnekem lett, ki a vilagbol is, aztan ongunnyal megallapitom ismet, hogy en mar kimentem a vilagbol.Igy csak autoztam, tekeregtem eszakra fol, egeszen addig, amig ho is lett.Kozben porogtek a kockak, ahogy virag vasarlas kozben ratalalok, ahogy itthon be se fejezem a meselest , mar rohanunk vissza, es ahogy azonnal jol erzi magat itt.Mintha mindig itt lakott volna.
Aztan eljutok az utolso pillanatokig, kiraz a hideg, mert soha nem pusziltam, csak szeretett ulni az olemben es simogattam, meg a nyakat szerette, ha vakargattam. Most meg megpusziltam, mint aki elkoszont...soha tobbe nem lesz cicank, B. is megmondta.