Wednesday, December 29, 2010

egy ruha története...


Nem tudom mivel indokolni, de nagyon sokszor felebredek reggel, amint kinyitom a szemem valami befeszkeli magat a fejembe. Tudom lehetne ures, tobbnyire az, foleg kave elott:) Ezek az azonnali dolgok aztan nem hagynak egesz nap nyugodtan bambulni, kalandozni kepzeletben.
Ma reggel teljesen erthetetlenul egy ezustszurke vekony selyem ruha, olyan salselyem, ami ala volt belelve, hogy szep tartasa legyen, ez a ruham jutott eszembe azonnal.Ez a ruha egy valos, 20 evvel korabbi szilveszteri ruham volt.Nem tudom miert eppen ma latogatott meg emlekeimbol.Aztan vegig gondoltam hogy is volt.
Soha nem voltam nagy bulizos, de azert nehanyban megfordultam, igaz ennek a ruhanak hire hamva sem volt meg akkor.Amikor megvettuk alig volt penzunk, de en szilveszteri ruhat akartam, megpedig ugy, hogy semmilyen partiba, vagy buliba nem keszultunk.Egy regenyben olvastam ugyanis, hogy a fohos , ha kimaradt ilyenekbol, mert direkt nem hivtak,szandekosan, hogy fajjon neki, akkor hazament, felvette a legszebb ruhajat, es gyertyafenyben elfogyasztotta a legszegenyesebb etelt, de a legnagyobb meltosaggal, mintha mondjuk lazacot evett volna.Annyira vonzo volt a viselkedes, hogy magam is atvettem es szokassa fejlesztettem.A szurke ruha is igy lett az enyem.Nagyon keves penzunk volt, de ennek a szine, szabasa varazsolt el, szinte az osszes penzt leszamolta a parom.Sohajtott, fejet csovalt, elotte meggyozni probalt, de hajthatatlan voltam, ez tetszett, O meg fizetett.Este ugy keszultem, mintha a leghiresebb balba vinne, es olyan atmoszfera lett a vilagitastol, a ruhatol, a ruha altal nyert mozdulataimtol, hogy sokaig emlegette, milyen jo, hogy megvettuk.
Sokszor csinaltam ugy, hogy nehez helyzetben kihivtam a sorsot egy egy parbajra, es azt hiszem ilyenkor meghajlasra kenyszerult, mert utana mindig gyoztesen jottem ki.Ugy neveztem, hogy 19-re lapot kertem.
Aztan nem tudom hova tunt ez a ruha, mi lett a sorsa, pedig, ha igy meglatogat, jobban is odafigyelhettem volna.