Friday, December 17, 2010

pihent agy(menésem)


Statisztika

Minden ev vegen szinte varom, amikor kidobjak az ev legutaltabb szavat.Iden a "whatever"(mindegy) nyert,( vagy veszitett), ezt utaltak a legtobben. Ez egy olyan fogdbenemerdekel kifejezesnek tunik nekem, amikor a masikat nem erdekli az en fejtegetesem, a fontos, hogy hagyjam abba. Arra is rajottem ilyenkor igazan nem a szoval van bajunk, azzal, aki hasznalja. Megis mikor megjelenik a szo, nekem azonnal az ellenpelda jut eszembe, a legkedveltebb szo.Egyelore nem tudtam egyre leszukiteni, majd...

Miota itt elek az elso idoktol feltunt , hogy mindent statisztikaban mernek .Pl hanyan melegitik ujra a kihult pizzat, hanyan esznek reggelire rantottat..a sor vegtelen. Egyszeruen nem tudok rajonni mire jo a statisztikai kimutatas, mit valtoztat, mit eredmenyez, mit javit, egyaltalan mit tesz?Mar csak azert is, mert nem is biztos, hogy oszinteegy egy megkerdezett.Miben fog modosulni a valas , ha tudjak, hogy most 15% al magasabb, mint 10 eve volt?A szomszedek akkor nem fognak elvalni?...

Fekete karacsony(fa)

Pontosan 4 eve lattam eloszor, ahhoz, hogy ma dezsavus filingem legyen,a fekete szinu mufenyot.Korbejartam akkor is, ma is es nem tudok rajonni kinek juthatott eszebe. Lehet szo szerint vette a ho nelkuli karacsonyt es a faval is gyaszol?Vagy zold helyett valaki trefabol fekete festeket szort?Nekem a feher sem nyerte el a tetszesem, mert olyan fa sincs, de a rozsaszinutol kifejezetten hanyingerem volt. Marad 2010 rejtelye, hogy lehet fekete szinu fenyot arulni?van e valaki , aki megveszi?na erre a statisztikra kivancsi lennek, hanyan vettek belole:)