Wednesday, December 22, 2010

forralt bor..


Nagyapam jutott eszembe ma, vettem is egy uveg bort, nalunk szinte soha nincs alkohol. De ilyen esten, amikor igy lehul kinn, es ilyen kellemes a hangulat benn, akkor kedvem van kesziteni egy forralt bort. Nagyapam fuszerezte es a vegen mindig tett bele eros paprikat, olyan chili paprikahoz hasonlo darabokat.A szeme is nevetett, amikor itta, pedig O sem volt ivos, csak teli esteken egy ket pohar forralt bort.Ugy tudta inni, es kozben beszelni,foleg a politikarol szeretett, az arca kipirult, mint a rozsa.Es egy egy hosszu mondat vegen meghuzta a bogret, nyelvevel csettintett, jelezve, hogy milyen jol esik:) Amikor egy evben egyszer ketszer forralt bort csinalok, ez a kep jon elo bennem.

Delutan B. nagy hevvel elvallalta a mezeskalacs hazikot, hogy majd O.Hat jo nem banom, pedig meg a borbol nem is ittam, beleegyeztem, tudtam nem fogja befejezni, mert nagyon babras. Aztan ujabb emlek.Otthon voltam B-al, eleg kicsi volt meg.Teljesen komolyan mondta az anyukamnak, hogy tudod az anya meg az apa reszegesek, mert egyszer latott bennunket igy borozni:)en meg vorosodhettem, dadogtam, hogy dehogyis, csak egyszer fordult elo..a gyerekek jokat tudnak mondani, teny:)