Saturday, December 4, 2010

zöld szoknya


A zold a remeny szine,nagyon sokszor fordul elo almaimban is.Nem tudom mi az, amiban remenykedem tudat alatt, de ismet jott. Egy tombhaz also lakasanak erkelyen volt lazan leteritve egy csodalatos meregzold szinu barsonyszoknya. Neztem, magneskent vonzott.Amikor egeszen kozel ertem, hogy megsimitsam, egy anya-lanyaval jott elo, es felvittek a sokadik emeletre, gyalog, ahol csupa zold szinu ruhakat arultak, kinaltak nekem. Nagyon szep volt, nagyon kipihenten ebredtem.

6 comments:

  1. Zöld... imádom!!! Ma zöld harisnyát és zöld sálat vettem fel és olyan frissnek éreztem magam:))) Egy szoknyát megajánlok neked innen, Pécsről, jó?:)

    ReplyDelete
  2. Tudtam, hogy csunyacska ez a szoknya, de nem talaltam jobbat reggel:))
    Johet a Tied, biztosan ezerszer szebb:)

    Kedvenc szinem a zold mellesleg, szekem is van es karora lancom is zold szinu:D

    ReplyDelete
  3. Szerintem ez nem csúnya, nekem tetszik a fazonja is (a színén kívül persze)

    ReplyDelete
  4. Remélem sikerült választanod magadnak még felébredés előtt egyet:))) Ezekben az álmokban az a bosszantó, hogy mielőtt a tiéd lehetne az a csodálatos megálmodott valami, véget ér az álom. Egyik éjjel pl csodálatos soha nem látott rengeteg bonbont álmodtam magamnak, és éppen meg akartam egyet kóstolni, mikor csörgött az óra. Húúú de bosszús voltam, legalább egyet, csak egyet kóstolhattam volna meg:)))
    Remélem az álombéli két nőszemély sok-sok reményt és beteljesülést hoz még Neked:)) Szép napot:)

    ReplyDelete
  5. ..Merci akkor cserelek Veled, az alombeli szine szebb volt:)

    ReplyDelete
  6. ..Lilike amit eloszor meglattam az tetszett, de valahogy nem lett az enyem:)az almokkal ez a baj, a valosagban hasonlo sincs.
    Ezert tudom aterezni a bosszusagod a bonbonnal kapcsolatban, legalabb megkostoltad volna..:)

    ReplyDelete