Saturday, January 1, 2011

lovely lencse leves...


Nem emlekszem olyan Uj ev elsejere, amikor nem lencselevest ettunk.Elore elkeszitettem csulokkel, ma mar csak az utolso szepitesek tortentek.Egy francia lany, aki mellesleg szakacs, hajszalvekony fustoltkolbasz karikakat sutott, a tanyerba szedett leves tetejere helyezte.Latvanyos lett a leves, de amikor eszem a ropogos karika darabokkal, es a tejfollel igazan mennyei. Aztan ma, amikor sutottem eppen a kolbaszt, azon mosolyodtam el, hogy lam , az ember barmit csinalhat, barmilyen prozait, a legszebb gondolat szulethet meg kozben. Szeretek szuperlativuszokban szolni. Mar azt is szeretem, ha az egymast koveto szavakat ugyanazzal a betuvel tudom kezdeni, ad egy csengest, zongest a mondandonak. Uj evi elso gondolatom lett, amit bar a tavalyi ev vegen es az uj hajnalan gondoltam, a kovetkezo: Azt kivanom Mindenkinek, ha van tarsa, parja, bordaja,baratja, csaladja, rokona, akkor olyan boldog legyen, mint legeloszor, illetve annyi evvel boldogabb, ahany eve egyutt vannak.Ez mindenkeppen a boldogsag felsofoka.

mas; ma januar elseje, 2011 van , + 11 fok, ugy esozik, mintha nem a jegesmacik videken, hanem valami tropusi eghajlatban lennenk.