Wednesday, January 19, 2011

hóangyal az ablakból...




Az amerikai filmekben megbabonazva tudtam nezni a szebbnel szebb ablak alatt-korul kialakitott uleseket.Neztem vagyakozva , es biztattam magam, hogy egyszer lesz nekem is.Mindig is szerettem nezni ki, bele az ejszakaba, a hajnalba, es nem biztos, hogy aki a fejembe lat olyankor, azt latja az ablakon kinezve, amit en. Hetedik eve van ablakulesem, de meg nem ilyen szep, mint amit a neten talaltam.Ez meg csak az elso lepcso ahhoz, amilyenne megcsinalom majd, legalabbis a rajzot en fogom.Sok, sok, sot, renngeteg parna lesz, hogy puhan koruloleljen ha ideulok majd. Most is ablakban ulok, egyelore kenyelmetlen, mert nem eleg szeles, de a sovargasban , kepzelosdesben nem gatol.Nezem a hoesest, havazik egesz delutan.A lampa megvilagitja a jatekos, ropkodo pelyheket.Jatszanak , incselkednek velem, jatekra hivnak. Nezem a havat, es latom, ahogy eldolunk egyetlen mozdulattal mint egy zsak.Karunk, labunk kalimpal, nevetunk es lenyaljuk az arcunkra szallo pelyheket.Ugy csiklandoznak, mintha nevetesre akarnanak serkenteni, pedig most nelkuluk is sikerulne.Hoangyalt latok, es latom magunkat, hallom az onfeledt nevetesunket...

8 comments:

  1. dejóóóóóóóóóóó, ez szuper:)))))))

    ReplyDelete
  2. Ágika, de régen nem tudtam jönni hozzád, de látom, itt minden rendben! De jó lehet egy ilyen kis zug! A szép gondolataid feldobják a legkényelmetlenebb helyet is...
    Puszi egy betegtől;) (ne kapd el, vigyázz!!!)

    ReplyDelete
  3. Mi is nagyon szeretnénk ilyen ablakot...

    ReplyDelete
  4. Sziasztok, jo reggelt:)


    Katalin gondolom Neked is a baba nagyon tetszik:))mondjuk nekem a kutya angyalkaja is:)


    Ohh Merci, sajnalom hogy beteg lettel:(eppen egy hete beszeltuk, hogy en voltam nagyon megfazos, es most harmadik eve szinte semmi, igazi miracle:))
    Mielobbi gyogyulast kivanok es egy jo kalap kurat, bar en meg soha nem csinaltam de tetszik, amikor masok irjak:))

    Joe igy kezdodik, a kepzelete ha megvan,arra lehet epiteni:)Kivanom, hogy legyen Nektek is majd!

    Szep napot kivanok Mindannyiotoknak!

    ReplyDelete
  5. Szia Ágnes!
    Én is régen kommenteltem nálad...:-(( pedig olvaslak.:-))Csak nem volt semmi magasröptü gondolatom. Kicsit el vagyok most a mindennapokban.
    Az ablakból való kinézés nekem is kedvenc elfoglaltságom...PLÁNE ha odakinn tobzódik a hideg, én meg idebenn a melegben éppen barkácsolhatok valamit.:-))
    A képekről meg csak annyit, hogy édes a babás...de a kutyástól nekem összeszorul még most a szívem.:-((December 30-án váratlanul/hirtelen/megmagyarázhatatlanul halva találtuk a 6 éves vizslánkat...:-(( )Ő jutott eszembe.....Maradt még a tacsink - ODY - persze, de hiányzik az a nagy ló.:-)))
    kívánok neked nagyon szép napot! Itt már megint havazgat egy kicsit.:-))De szánkózni nem jó..inkább csak latyakot csinál.:-)
    Puszi!
    Csilla

    ReplyDelete
  6. Oh Csilla, nagyon sajnalom:((tudom mit erzel, mert en a macskat nem tudom kiheverni azota sem.Olyan kulonleges termeszete volt, hogy egyszeruen keptelenseg elfogadni, hogy nincs.A kutyakat rendszerint furdette pl:)

    A kommenteles az olyan, hogy az ember nem mndig tud mit hozzairni, onmagat meg nem szereti ismetelni.En is igy vagyok.En nagyon kigyonyorkodtem magam a kepeidben, de csak 100x irhatnam milyen szepek:))

    Orulok, hogy latlak, es a kutyat meg sajnalom tenyleg nagyon:(

    Itt van ho, szankozni valo is, es ma is igernek 10 cm-t.

    Nagyon szep napot kivanok es ha lehet vidamabbat!

    puszillak, Agnes.

    ReplyDelete
  7. Én is nagyon szeretnék ilyen ablakot!!! :D

    ReplyDelete
  8. Monika kapcsolodj be, egyelore mindannyian varakozo listan vagyunk:D

    ReplyDelete