Thursday, January 13, 2011

kávé, keserűen...


Amikor ujra izesitett kavet kaptam, ok, eldontottem itt az ideje, hogy oszinte legyek.Minden kommunikacio arra epul..vagy megsem?Vagy eleg sok a kegyes hazugsagra, a tapintatra, amit szeretet mozgat csupan?Nem tudok alakoskodni, meg akkor sem, vagy eppen azert, ha szeretek. Szepen , finoman, lassan epitettem a szavakat, raktam egymasra, mint valami kartyavarat, hogy ne legyek banto...aztan megis osszeomlott, egyetlen szoval, :"akkor eddig hazudtal?csak hazudtad , hogy finom?" elpirultam zavaromban, mert rajottem igaz, egy hazugsag hogolyot gorgettem magam elott, ami naprol napra nagyobb lett..ekkor mar hiaba magyaraztam meg, hogy milyen rosszul leszek, mennyire folkavarja a gyomrom egyetlen korty is, es en megis hosiesen ittam, csupan szeretetbol..semmit nem ert, tudom, mert en magam is ilyen vagyok..akkor, ott, abban a pillanatban akkora a fajdalom, hogy a szavak semmit nem ernek, inkabb artanak..ido kell, hogy enyhuljon, es tisztan atlassuk, atgondoljuk, meglassuk a masikban a jot , hogy ertunk hazudott, ovasbol, szeretesbol es akkor fejet hajtunk, es arra is keszek vagyunk, hogy ketfele kavet fozzunk, izeset es nem izeset, de oszinte szajizzel:)

3 comments:

  1. Szépe írtál, Ágnes, ismét:)
    Jobb már az elején elhagyni azt a hógolyót, akkor kevesebb fájdalmat okoz neki is, nekünk is... A kegyes hazugság is hazugság, a féligazság sem igazság; és a szeretet... együtt örvendezik az igazsággal. Nem jó a másik érdekében hazudni, mert utóbb iszonyúan fájhat. Tudom, hogy tudod, csak belőlem is kiszakadt, bocs;)))
    Szeretek itt lenni nálad, csak az a baj, h mindig futok:)

    ReplyDelete
  2. Elmondtatok mindent ami a lényeg. Ugyanakkor ne bánd, hogy végül őszintén elmondtál mindent. Így bár fájdalmat okoztál, legalább tisztáztál mindent. Párod is elfelejti, megbocsátja majd. Jó döntés volt!

    ReplyDelete
  3. Koszonom kedves vagy Merci, ismet, mint mindig:)
    Ha most huzni akarnalak, mert szeretek jatszani, azt irnam:minden hazugsag igazsag alapra epul:)
    Egyebkent meg egyetertek Vele, tetszett ahogy levezetted.
    A sok lotas futasban neha fujd ki magad, csuccs:)


    Joe azota rendezodtek a dolgok, orulok, hogy szoltam.Nem kell kiirtanom a viragokat es erovel hangsulyozni milyen finom a kave:)

    Szep napot Nektek!

    ReplyDelete