Monday, January 24, 2011

díjazottan..

Nem is olyan reg, azon gondolkodtam , milyen erdekes az elet, a blog egy megfoghatatlan vilagot alkot, nem latjuk egymast,nem halljuk es megis olykor a legmelyebbekig belelatunk valakibe.Sok olyat elmondunk, ami annyira intim, belso, hogy akik a kornyezetunkben vannak nap, mint nap, talan meg ok sem tudnak ezekrol.Konnyu sokszor egy idegen embernek megnyilni van a mondas, nem fog nekunk esni, biralni, azonnal mas szemmel nezni rank.Talan meg ra is bolint, igen ezzel en is vagyok, velem is megtortent mar.Ha masert nem, elsosorban ezert esnek jol a megjegyzesek, a hozzafuznivalok, hogy igazolva legyunk, nem vagyunk furcsak, hibbantak sem, teljesen rendben van velunk minden.

Dijat kaptam Csillatol, Ba-tor-ba-bo krea - sajátkészitésű apróságaink , itt is koszonom.Csilla az egyik leg-legjobb?jobb szot nem talaltam, kommentelom:)szeretem kicserelni Vele is a gondolataim, vagy nezni, ha uj szempontot ad. Tobbszor kaptam mar dijat, de mindegyiket ugy kezelem, mint az elsot, mert mindegyiket valaki mastol kaptam, eppen ugy orulok.Koszonom Csilla!!

Magamrol azt hiszem az irasaim beszelnek, legalabbis sokat elarulnak rolam.
Azt ugysem hinne el senki, hogy felenk es szukszavu vagyok:) Van az a mondas, hogy "Maganak arany szive van", mondtak nekem is sokszor es en is mondhatnam sok sok emberkenek itt a blogban is, akiket "megismerhettem". En nem tudnek valasztani, hogy tovabbadjam, mert nem szeretnek kihagyni senkit. Ezert ugy gondoltam ezzel a szivembol egy kis darabbal dijazok mindenkit, aki olvas, aki maga is bloggol, mert mind mind arany szivetek van, es igy aranyosabbak lesztek:)szamomra feltetlenul.