Sunday, January 2, 2011

fegyelmezett fecsegõ...


Ma beleneztem a tukorbe es furkesztem magam sokaig.Vartam, hogy valamit latni fogok, valami ujat, hiszen uj ev van, es mar ket nap eltelt. Sokszor csinalok ilyet, amikor valami olyan tortenik, ami olyan emlitesre meltoan nagy. Nem szoktam fogadalmat tenni,mert nem vagyok jo benne.Ha megfogadok valamit, rendszerint arra jo, hogy azonnal megszegjem. Szerintem erovel nem szabad lemondani vagy csinalni sem valamit, barmit.Igaz fugg attol is, hogy mi az . Atneztem, hogy egy ev harom honap alatt, 340 bejegyzesem van....mit ne mondjak, sokat tudok beszelni:)es ez csak egy toredeke annak, ami a valos beszed, nehany perc estenkent, vagy kora reggel.Viszont ugy tudom, ha valamit nem mondunk ki, illetve nem irunk le, meg is pukkadhatunk:D Na ezert nem teszek en ilyen fogadalmat, hogy 2011-ben kevesebbet irok a naplomba, egyreszt nehogy megpukkadjak a lenyelt, ki nem mondott szavaktol, masreszt, nehogy megszegjem es megtobbet irjak.