Friday, January 14, 2011

a nem szép, de finom torta..


A parom szuletesnapja lesz vasarnap, nem irom hanyadik, mert a harmincadikba is belebetegedett:)Ami fontos, hogy en legalabb ket hettel elotte kezdek keszulodni, mert nyugodtan szeretek.Ezzel szemben tegnap delutan megtudtam, hogy szombaton elutazik, panikba estem. Soha nem sutottem gesztenyetortat, mast igen, pl diosat, vagy egyszer csokisat.....Nalunk altalaban finomak a sutik, es nem szepek.Az illatukkal izgatnak es nem a latvannyal(ezert talalom sotetben:) Este hatkor rohantam el, mert a gesztenyen kivul szinte semmi nem volt itthon.Az italboltba is bementem rumot venni, olyan egeszen kicsi uveggel, kerdeztem az eladot hogy hol is van, o megkerdezte mihez kell, mondtam , hogy sutok, chestnut cake, ki is huztam magam buszken.A pezsgore viszont megjegyezte: gondolja ez nem a sutibe lesz.Nem, mondtam ezt majd sutes kozben iszogatom, poennak szantam, jot nevettunk:) Nagyon izgultam, a konyhat magamra zarva siettem, es meg a piskotahoz hasonlo tesztaba is tettem keves gesztenyet.Isteni lett, bar csunyacska, azert korteszelettel kicsit sminkeltem.Nem lett szebb, de mar leszedni nem tudtam. Este fel 10-kor koszontottem , tortaval es pezsgovel, egymas utan 4 szeletet kert, ILYEN MEG SOHA NEM FORDULT ELO!