Saturday, January 8, 2011

fogyókúrás diéta:)


Sokan beszelnek napjainkban a fogyokurarol, aztan gondoltam leirom, ahogy en alkalmazom.
Egyszer valaki nagyon meg akart bantani, merges volt, mert soha nem kellett fogyokuraznom es azt mondta, nem lehet mindenki olyan hiu, mint en. Ezen csak mosolyogtam es nyugodtan megjegyeztem, pedig de, egy egeszseges hiusag onmagunkkal szemben, ha belenezek a tukorbe mit latok, igenis egeszseges, es kell, hogy legyen. Apukam utan szerencses voltam, 18 evesen pl korbealltak, hogy elhigyjek ugy vagyok 48 kg, hogy csak reggelire 5 zsomlet ettem.Gyorsan egettem es mindig hiperaktiv voltam, ma is az vagyok.Mar nem vagyok 48 kg, korral azt hiszem nem is igen allna az annyira jol, de soha nem allok merlegre. Mindig ruhakban merem az evest.Vannak kedvenceim, amik majdnem pongyola kort is megelnek, es ezek klasszikus darabok, amik soha nem mennek ki a divatbol.Tehat eloveszem pl ezt a kedvenc farmerszoknyam, nagyjabol 10 eves, kiakasztom igy februar fele, fel is probalom, es ha ugy erzem a karacsonyi eveszet utan feszul, rossz benne leulni, akkor csak naponta ranezek es kevesebbet fogok, vagy semmit enni.Egeszen addig, amig kenyelmes nem lesz.Muszaj olyan helyre tenni, ahol naponta latjuk, reggel vagy este, hogy emlekeztessen elszalad a tel, es szeretnenk majd folvenni. A merleget sokan nem tanacsoljak, mert egy napon belul is mutathat kulonbozo es nem feltetlenul jo iranyba szamokat, ami sok embert elkedvetlenit, elveszti lenduletet, kitartasat.Igazan eredmeny altalaban a harmadik het utan van, az mar maradando szam lesz, ha kitart valaki, es ha jelentos sulyt szeretne vesziteni.

Jo fogyokurazast kivanok, sok sikerrel!

8 comments:

  1. De jó ezt olvasni! Én se állok soha mérlegre, mert nagyon idegenkedem tőle, és azt nézetegetem, h szűk-e vagy bő-e egy-egy szoknyám. Ha bő, akkor nagyon örülök:))))
    És jobbára a farmerszoknyám nekem is az etalon, képzeld:)

    ReplyDelete
  2. :))
    ..ezt nekem is jo volt olvasni Merci:)

    puszi, szep hetfot!

    ReplyDelete
  3. Neked is:)
    Azért az igazat megvallva azt nem tudnám megtenni, és nem is tenném, h nem eszek semmit, mert szeretek enni, főleg társaságban:), és az is igaz, h 48 kg egyszer voltam életemben, de az nem volt egészséges... Így kábé jó, ahogy most vagyok, mert el kell fogadni magam, de igyekszem nem felfedezni újabb újabb testi hibáimat, hiszen akkor sose lenne vége;)

    Ez a nézegetve-fogyós módszer nagyon tetszik!
    Puszillak, szép napot!

    ReplyDelete
  4. Szia Merci:)

    Tudod az irasod, irasom ota gondolkozom egy masik beirason, ami az elfogadasrol szol, es amint idom engedi meg is ejtem.
    En csak elkezdenem a combommal, amibol kb 6 cm hianyzik, szerintem:)es a sornak lehet nem lenne vege.De ez igy nem igaz, mert joban vagyok magammal, csak amit elenk tesznek az elvaras szerint, valoban sok helyre biztsan nem fernek be en sem:)
    A 48 kg-t en is utaltam, abban a korszakban az volt a jo, hogy csak reggelire 5 zsomlet is ehettem es hol volt a nap vege:)Szeretek enni, a jo etvagy az egeszseg egyik jele.
    Na megint sokat beszelek, szoval majd irok folytatast...

    puszi, szia!

    ReplyDelete
  5. Olvasom ezt a fogyókúrás izét, és önkéntelenül eszembe ötlik egy jó ötlet. Nem is ötlet, mert módszer lehetne, de mindjárt kiderül!
    Nos, azt akartam mondani, hogy mikor már nem férsz bele abba a szoknyába, hiába gyömöszölöd magad, és egyelőre kiállítási cikk é válik a kedvenc, akkor időközben mást viselsz helyette? nem másét kérdem, de gondolj bele, hogy ha mondjuk más is így cselekedne, akkor milyen sebesen közlekedne a népesség egy nagyon nagy százaléka? Valóságos trappverseny volna a mindennapi közlekedés! Na, és aki 80 Kg-t nyomna 60 helyett, mennyire kicsi helyre húzná össze magát akkor, mikor mégse inalhatna, hogy akár 48Kg-t mutatna!
    A nagy előny pedig az lenne, hogy a gyorsvonatot megszégyenítő közlekedés nagyon gyorsan belerázna mindenkit a kedvenc gatyájába, és sokkal nehezebben nőne ki abból bárki, ha mát tudná is, hogy mi vár rá?
    Módszer lenne ez a javából! És kiállítás is! Olyan nagyon (gyorsan)mozgó, kiállításos fogyókúra!

    ReplyDelete
  6. Szia Karesz:)

    Na most ennek sokszor nekifutottam igy nap vegen faradtan, de majd tiszta fejjel ujra:)
    A helyzet az, hogy soha nem varnam meg, hogy ne ferjek bele, csak a kenyelmetlenig jutok el max.A farmersozknya azert jo, mert nem nyulik, nem lehet vele csalni 2-3 kilot sem.Ezert hasznalom mindig meronek.Viszont imadom a nagyon szep kotott ruhakat, szoknyakat, es abban lehet unnepi ebedeket enni:DEgy ideig eltunteti.
    Majd tiszta fejjel valami jo szabadalvanyt fogalmazhatunk, vegulis a fittness szalonok vilagat eljuk, a mienk is bejohet, megha nem is komputerizalt vezerlesu:)

    Szep napokat Neked, szia:)

    ReplyDelete
  7. Sziasztok! Visszafelé kommentelek.:-))) Most jutottam el odáig, hogy viszonylag nyugiban tudok olvasni és irni.:-)) A fogyókúra az most nálam is elsőszámú lett. Nem szilveszteri fogadalom...hanem hirtelen felindulásból.:-))
    A privát blogomon irok róla, mert nagyon foglalkoztat.:-)) És még ugyan alig fogytam, de lázban tart.:-))

    ReplyDelete
  8. Szia Csilla:)

    ..es hajra a sikeres fogyokuradban,olvaslak majd ott is!Kivancsi vagyok Neked van e valami sajatos modszered.

    ReplyDelete