Tuesday, September 28, 2010

fel-ki Találmányaim

Nehany a sok kozul:



Kamasz maszk

B. a furdoszobaban , kihallom ahogy gargarizal, kop.
Mar zuhanyozott, ahhoz tusfurdot hasznalt sajat illattal, utana arcot lemos egy illatositott kis parnaval , szajvizzel obloget, hajara balzsamot ken, aztan a sok kemiai folyamat hatasara,(gondolom en)vegre kinyilik az ajto, a felho korulotte, de azert marad rendesen a furdoszobaban is.Egyik legelso alkalommal, amiota ez a szertartas elkezdodott, felkeszuletlenul mentem be utana, orakig szedelegtem..es akkor gondoltam ki, hogy kamasz elleni maszk, szuloknek, es a fejlesztett valtozata, a maszkkal egybeepitett fuldugo zenehallgatas ellen.


Panirozo

Erre nem vagyok buszke , de masik, mondhatni bio, es energiagazdasagos a panirozo gepem.
A gyerek ,amikor talan 5-6-7 eves, szereti a homokozot, (lehet evekben tevedek, + - 2)
Utalom, hogy nincs panirozo gep, a bolti elore panirozottat nem szeretjuk.Igy a gyerek segithetett nem csak tesztikaval jatszani, a panirozast rabiztam.
Ot nem zavarta az sem, ha a villa olyan es allandoan le kell szedni rola, vagy akar a kis keze olyan lesz.Kozben jokat fecsegtunk, es jatek kozben meg fozesi alapmuveleteket is eltanult.Tiszta haszon.


Tulkoltekezes kozlese a parunkkal.

Erre azt fejlesztettem ki , hogy direkt kivarom, amikor nagyon jo kedve van, de van tavolsag kozottunk, vagyis eppen telefonon beszelunk.
Olyankor kell beepiteni egy egy mondat koze, hogy karhoztunk.Van ideje feldolgozni, nincs hirtelen felindulasbol elkovetett "gyilkossag".Nekem nagyon jol mukodik.