Friday, October 1, 2010

baby-doll...



Reszleteiben oregszik az ember, mondja kedvencem..tole lopva: a No reszleteiben oregszik, a fegyvereit falatonkent adja fol, vesziti el, hagyja el, rakja le, csereli fel.
A bimbo rozsa lenne, es amikor rozsa, bimbo lenne ujra..olvastam egyszer nagyon reg.Talan igaz. Haloinget vettem, olyan nagymamasat, ahogy en nevezem.Talan mert az oktober az en honapom, talan, mert csak akkor tudunk szeretni, ha onmagunkat szeretjuk, talan ezert torodom a szokottnal tobbet magammal ebben a nehany hetben, ebben az en oktoberemben.Eszembe juttat magamrol olyan emlekeket, amiket mar nem is tudtam, hogy orzok meg.Orzom meg, vigyazom, hogy ajandekkent elovegyem magamnak. A noi oregedes elso jele , ha a baby-dollt felcsereli nagymama haloingre.Sajat konkluziom.Eloszor csak az a fontos takarjon ott is, ahol eddig nem, ahol eddig szabadon bamulhattak, alvas helyett.Az oregedes masik jele, amikor mar az is fontos milyen anyagbol keszul a nagymama haloing.Eloszor csak vekony is jo, mutatos legyen, es amikor mar az is fontos , hogy puha cotton, simogatos, melegitos legyen a selyem helyett, akkor, akkor mar tagadhatatlanul elorehaladott az oregedesunk, megha latvanyosan feltuno jelei nincsenek is, csupan a haloing.A haloing arulkodik, arulkodna, ha masok is latnak.
Volt egy, a kepen hasonlohoz csokibarna baby-dollom, csupa megkoto logo bigyokkal.Csipke anyagbol, nagyon szep volt, es nagyon reg volt.A megkotoket megkotottem, kotottuk, es hosiesen vallaltam, hogy szur a csipke, dorzsol.Ollo vegzett vele, olyan gubanc lett, hogy szet kellett vagni, hogy kiszabadulhassak a csipke karmokbol. A haloinges atvaltozasunkrol parunkon kivul, az ejszaka tud.A nappal, amikor egyutt ebredunk a Nappal, gyorsan ledobjuk, ne is lassa, a hideg zuhany lemossa a nyomat is. Nappali fegyvereink, a mosoly, a finom mozdulat, a pillantas, a fintorgas, mind mind csupa noi fegyverkeszlet, amit eloveszunk, hasznaljuk, alkalmazzuk, hogy idonkent megbizonyosodjunk, nem , meg senki nem tudja,netalan gyanitja, hogy mar reg nem alszunk baby-dollban.

13 comments:

  1. OHHH! Ez annyira jó! Én nem tudtam volna ilyen jól leírni.:-(( Én azt hiszem azon vezettem volna le, hogy már olyan munkák is örömet tudnak okozni, amiről azt gondoltam korábban, hogy NEM! Pl. Sütök a gyerekeknek, a gyerekekkel sütit...és közben nem vágyom el sehová..mert jó ott, ahol vagyok!:-)))

    ReplyDelete
  2. Kedves Ágnes, kérlek fogadj el tőlem egy kreativ blogger dijat.Tudom már sokat kaptál, de minden képpen kellett Neked adjak egyet, ugyanis sokszor el ámulok, milyen sok munkát fektetsz a blogodba, milyen kitartóan postolsz minden nap, és sokszor annyira tetszik ahogy szivvel lélekkel bele lovalod magad egy egy igazságtalanságba.Ebből látszik mennyire rendes csupa sziv ember vagy. Puszi, Linda

    ReplyDelete
  3. Ágnes kimondja a dolgokat, úgy ahogyan van! Véleményem az, hogy Ágnes kimondja azt, amit hisz!
    Én megmondom, hogy Ágnes jóhiszeműsége ellenére, ezúttal téved! Ítélet kimondva, és most jöjjenek a tények is!
    A nőknek néha betegség szintjére torzul az az ösztönös viselkedésforma, hogy magukra tereljék valamilyen formában a férfiak figyelmét. Na persze, itt már lehet felhorkanni is, de csak nyugi, mert semmi rosszindulat nincs ebben a megállapításban.
    A párjához leghűségesebb nő is kisminkeli arcát, kikontúrozza szemöldökét stb. például reggel, munkába indulás előtt, mikor holtbiztos az, hogy nem a párjának igyekszik tetszeni. Hogy miért teszi meg ezt egy nő? Ha kérdezed, akkor áll, és csak bámul, és talán csak ekkor fog elgondolkozni azon, hogy: Na de tényleg, miért is teszem? Ez az a bizonyos ösztön, amit fentebb emlegettem. Nincs ebben semmi rossz, egy nő nézzen jól ki, legyen ápolt, és vonzó!
    A gond akkor kezdődik, mikor egy nő minderről lemond, vagy hanyagságból, nemtörődömségből minderre nem figyel, vagy már nem akar figyelni!
    Itt két dologra térnék ki, ami szerintem nagyban közrejátszik, vagy kiváltja egy érett nőnél ezt a viselkedésformát.
    Egy. A klimaxos változással a hormonok is átrendezik kissé az ösztönöket, s ilyenkor csökken a járulékos viselkedésforma, már nem kell becserkészni utódokat nemző partnert. Stop!
    Kettő. Az idő a partner feje fölött is telik (nem csak ott), nála is merülnek fel gondok. Meglehet, hogy teljesítménye már olyan színvonalú, hogy arra egy nőnek már tényleg nem érdemes befektetéseket eszközölni!
    Ha ezt a kettőt összedobjuk, akkor tényleg jöhet a bundabugyis, irhabundás matróna szerelése.
    Tina Turner volt az első nő, aki a nyolcvanas években bemutatta elsőnek, hogy egy nő mire képes, ha túlteszi magát néhány, addigi rossz szokáson. Érdemes megnézni, hogy az ötvenen túli "nagyi" valósággal sokkolta a közönséget, és érett szexis üzenetének láttán, milliók nyálaztak a képernyők és a színpad előtt. Huszonévesen láttam, élőben is, és bevallom, egy hasonló nővel azonnal összeszűrtem volna a levet, és nem csak én! Ez azért elmond néhány dolgot, amin érdemes elgondolkodni minden korosodó nőnek.
    Ágnes, egy tanácsom lenne, a fenti képen bemutatott cuccot, ha nem is, de egy hasonló stílusú szerelést kapj magadra, esetleg egészítsd ki valami mással is, és én garantálom neked, hogy azonnal látni fogod, és ezt szó szerint vedd, mennyire jó befektetés lesz az! :-)

    ReplyDelete
  4. Ja, majd elfelejtettem, kérek tőled egy e-mail címet is. Részletek a
    http://nyaradi.blogspot.com/2010/10/ujabb-blogger-dij.html címen.

    ReplyDelete
  5. Szia batorba:)

    Orulok, hogy tetszett, es annak kulonosen, hogy helyetted is leirtam:))annak meg kulon kulon, hogy megertettel:)

    szep hetveget kivanok:)

    ReplyDelete
  6. Draga Karesz:)

    Valoban hiszek, van hitem, es nem csak a nagymama haloingben:)
    Eppen azt erzekeltem, hogy finoman, eszrevetlenul kezdodik ez, csak az ejszaka tud rola es mi magunk, nappal senki nem lat semmit, mert a fegyvereinkkel, legyen az smink, eldugjuk, egy ideig:)
    Masik resze, hogy a parom kifejezetten imadja a nagymamas haloingjeimet, egeszen mas fegyverrrel hamozza le rolam, a baby doll neki igazan sablonos eszkoz lenne, sokkal osszetettebb O is, en is:))es ha mar ilyen intimbe vagtam az ujjaim, ha nem is a fejszem, a nagymama haloing sokkal tobbszor lekerul, mint azt ide illene leirni:)de en ilyen vagyok,kimondos, leiros, alszent semmikepp:)

    Naygon szep hetveget kivanok!

    ReplyDelete
  7. A rafinéria és a játékos odafigyelés nagyon változatos formában szokott megnyilvánulni. Lényege az, hogy legyen jelen, és mindegyre képes legyen megújulni, a nem kívánt változások ellenére is! Ahogy elmondod, abból világosan érezhető, hogy tudsz róla és az része is életednek. A boldogság és kiteljesülés sokak által keresett forrása ez, de csak kevesen tudják!
    Na, és lesz olyan, hogy e-mail cím is? :-(

    ReplyDelete
  8. Karesz:)

    Most olyan mokas a helyzet azzal ellentetben amit irsz rolam, es aminek nagy resze igaz, a cimem a kovetkezo:szerenyke@yahoo.ca

    :)

    ReplyDelete
  9. Sziasztok:) Hogy miért sminkeli ki magát egy nő, mikor elmegy hazulról? Elsősorban önmaga miatt:)) Igen Karesz, bármilyen furcsa is, mi legalább úgy vagyunk ezzel a dologgal, mint Ti férfiak. Ha önmagad nem tudod meggyőzni, hogy férfi vagy, és benned megtalálhatók mindazon tulajdonságok, amik miatt bárki férfiként tekinthet rád, hogy hinnének benne mások? Na így vagyunk mi is az ápoltsággal, a kis sminkkel és a mindig mindenhol tetszeni akarással:). Ez igazából talán nem is tudatos, hisz a nemünk az tényleg talán az egyetlen dolog, amit az ösztöneink határoznak meg:)

    ReplyDelete
  10. Szia Lilike:)

    Eleg , ha azt irom;AMEN:)
    annyira szivembol irtad, ismet.
    A kellekek , amiket izlessel alkalamzunk, valahol egy igazi nonek, ha van ilyen kifejezes, a reszei.
    Olyan a hangsulyozo , kiemelo smink, mint egy fogmosas..stb.

    Karesz:)
    En itthon is szoktam egy keveset sminkelni, amikor olyanom van, sokat meg semmikor.Hogy fokozzam a felhaborodasod:))

    Szep hetveget, eso nelkulit, itt zuhog:(

    ReplyDelete
  11. A kommentek elolvasása után nagy kő esett le a szívemről. :)

    Előtte már kezdtem kétségbe esni, hogy öregszem. :D Mert nekem is van "nagymama hálóingem", sőt pizsamám is van. Pedig még csak most lépek "anyuka - korba". :D

    Szép hétvégét!

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. Cserfescsillagteljesen nyugodtan viseld barmilyen haloruhad:)a kapcsolatok nem azon alapszanak, talan csak neha erdekesitik:)

    Szep hetet! puszillak

    Kedves Karesz:)

    Talan megneheztelsz, de eltavolitottam a megjegyzesed, most eloszor a blog irasom ota.Nem szoktam ilyen stilusban sem irni, sem eloben beszelgetni.Valami nagyon elcsuszott, az irasom nem a sexrol vagy annak a hianyarol szol.A noi alakulasrol, a hires Marai idezet utan, szabadon.Ugy is kezdtem.
    Koszonom a megertesed!

    ReplyDelete