Friday, October 22, 2010

gondolatok egy nõ naplójából...


Legveszelyesebb emberek akiknek nincs szegyenerzetuk, mert Ok barmire kepesek.

Sokaig probaltam megfelelni embereknek, amig rajottem a probaltam szoval van a baj.Ha elvarasok szerint kell viselkednem, nincs kozunk egymashoz.

Szavaink ha nem ugy kapcsolodnak, mint egy joleso meleg kezfogas, nincs mirol beszelnunk.

Nem ertem miert tartjak egyugyunek a hata mogott azokat az embereket, akik joban vannak az allatokkal es a termeszettel.Midket faj eloleny, es egyik masik igen elokelo besorolasban van.

Neha ugy erzem egyik masik embertarsam evolucioja kimerult abban, hogy lemaszott a farol.

Olykor pukkasztoan viselkedek, hogy biraljanak, olyankor mindig uj erot kapok arra, hogy meg tobbet kihozzak magambol.

Kifejezetten zavar, amikor a bonyolult noi lelekrol beszelnek, meg igy nokent is, mert meglatasom, tapasztalataim szerint emberi lelek letezik, a fiuke talan bonyolultabb, rejteniuk kell, ezt varjak el toluk.

Sok ember azzal koveti el a legnagyobb hibat, hogy elkepzel masokat, megismeres helyett.Mikozben kezdi folfedezni, megismerni, csalodik, de nem jon ra, hogy valojaban onmagaban csalodik.

Mindig bajom volt , ha valaki kontrolban el velem kapcsolatot, azaltal sajnos en is kontrolalva vagyok, raadasul teljesen akaratomon kivul.