Saturday, October 30, 2010

a harmadik/helyett



Talan tapintatbol nem irtam le eddig, amit gondolok, egeszen eddig.Vajon miert van az, miert jelenseg, fertozo betegseg, ha valakit elhagynak, akkor azert mindig a harmadik a hibas?
Es mi van azzal aki elhagy, becsap, megtagad?Neki jo, ahogy nezek magam korul, hallom beszedekbol, mert ahogy megjelenik a harmadik egy parkapcsolatban, egy szemelyt azonnal ketten fognak szeretni, es azok lesznek azonnal ellensegek, akik valojaban semmit nem csinaltak, talan soha nem is talalkoztak .Ugy tunik nekem, mint egy gyilkossagban, amit pisztollyal kovetnek el, es a pisztoly illetve a lovedek a hibas, nem az aki meghuzta a ravaszt..furcsa felallas, bar az is lehet csak szamomra az.

5 comments:

  1. Szia! Nekem az a véleményem, hogy kettőn áll a vásár.:-)) A 3. feltűnése nem véletlen...
    Nagyon remélem nem kerülök ilyen helyzetbe, mert másoknál már megéltem többször...:-((

    ReplyDelete
  2. Szia,sajnos voltam ebben.Es rosszul jartam.Komplikalt volt nagyon.Annyira szeretnem,ha egyszer neked elmeselhetnem.Erdekelne a velemenyed,nagyon.Szep napot,E.

    ReplyDelete
  3. Sziasztok lanyok!

    Csilla! akkor most en is bologatok:)es szivbol kivanom ne kerulj ilyen helyezetbe.

    Eniko!Egyetertek Veled, nagyon osszetett, nagyon komplikalt, eppen ezert nem lehet egy szemelyt kinevezni, hogy csak O a hibas.
    Ha gondolod szivesen megadom a cimem, ird le, es leirom, amit gondolok.

    szerenyke@yahoo.ca

    ReplyDelete
  4. ...hm...sajnos nagyon sok embernek az a legnagyobb hibája, hogy a saját vétkeit nem ismeri el. A legkönnyebb másokat okolni, másban meglátni a hibákat...ez velem is így volt kiskoromban :) , aztán kamaszkorban átestem azon, hogy mindig magamban kerestem a hibát,még akkor is, ha valójában nem én voltam a ludas, de úgy húszonpár éves koromra eljött az az idő, mikor megtanultam, hogy saját tetteimért bizony magam vagyok a felelős, s nem az a megoldás, hogy pl. egy párkapcsolat végénél a másiknak ugrom, "te tehetsz róla, miattad van...", hanem elgondolkodom, hol rontottuk el - közösen. Talán ezért is van, hogy nem köpködjük egymást, hanem inkább örülünk annak, a másik jól van, és megtalálta a boldogságát...nekem ez az emberibb, és sokkal jobban érzem magam. A másik "terápiának" nem sok értelmét látom, annak csak kára van, nem csak magunk, de legfőképp könyezetünk számára!
    Puszillak Kedves! :)

    ReplyDelete
  5. ..a gyengeseg is emberi tulajdonsag, elfogadom, de azt nem, hogy egy embert valaki kikialt valamilyennek es akkor senkinek nem lesz onallo velemenye, nem meri kimondani.Nyilvan oriasi fajdalommal jar egy szakitas, egy elvalas, nem is lehet itt leirni, olyan bonyolult, de azt nem tudja velem senki elhitetni, hogy egyetlen szemely a felelos.
    Egy kicsit ugy vagyok ezzel, mint a temetokkel, eloben kellene olyan tisztelettel lennunk egymas fele, nem utana sirni, es csondben torolgetni a megbant, kihagyott alkalmakat.
    A masik , ami meg zavar, ha valaki ezen keresztul fog utana kezelni egy embert, ezzel a megvilagitassal.En pl szeretem olvasni, amit irsz, ahogy irsz, de nem fogom atertekelni azert, mert valaki azt irja, hogy szivesen dobalod a szemetet a kuka melle.Az irasod ugyanugy szeretem olvasni, legfoljebb szolok, ha latom, de csak , ha latom, meggyozodok, Virag Kedves dobd mar a kukaba legyszives:)

    Szep napot Neked:)puszi

    ReplyDelete