Tuesday, November 2, 2010

B., Te meg Én, vagyis Mi


Fozes kozben soha nem kostolgatok, de a csaladom tagjait ez semmire nem kotelezi, ok kostolnak, lopkodnak helyettem is.Egy-egy palacsinta suteskor csak azt veszem eszre elkeszultem, de igazan nincs mit talalni, mert ahogy sutottem lopkodtak.Eleg elnezo vagyok de most nem engedtem a lopkodast, amit igy oldottam meg.
B.-anya kesz van mar?
nem, meg nincs

B.-sokara lesz meg kesz?
nem, nemsokara
B-anya lophatok egyet?

-gyere ide es csukd be a szemed, nyisd ki a szad, de ne less! a szajaba teszek egy kanal turot es ket kanal palacsintatesztat,
- nyeld le!
ram nez meglepodotten;ez mi volt?- ez folyekony palacsinta volt tokmag:)-vigyorgok
Utana szepen megvarta, amig rendesen elkeszult a palacsinta.



..a jarda mindenutt parhuzamosan koveti a hullamok altal mosott part korvonalat. Setalunk, reggel van, neptelen meg a part.Tudod, hogy ilyenkor nagyon szeretem. Sokszor lattam filmeken igy setalni parokat es kozben nagyon komolyan beszelgettek, vitatkoztak, csakugy, mint mi. Meglattam mar messzirol a fadarabot, elore szaladtam, nem lepett meg Teged,de most nem fordultam vissza a nyelvem olteni csufolodasul. A fadarab eppen ugy nezett ki, mint egy wishbone, amit kivanni kell es ugy kettetorni, akie a nagyobb darab, az ove teljesul. Hatam mogott szoritva, megvartam, amig hozzam ersz.
-kivanj valamit!-tartottam eled
becsuktam a szemem es en is kivantam.
Tortunk es Te nyertel.

-azt kivantam...-kezdted mondani, de befogtam a szad gyorsan
-Nem tudod, hogy tilos elmondani?, akkor nem teljesul.

Azota meg megesz a fene engem, hogy megis mit kivanhattal?:)