Thursday, November 11, 2010

Éva almája../máshogy


Idegen arc nezett vissza a tukorbol.Minden idegszalammal fogom meg a hangszineket is, azonnal kivetitodik az arcomon, mint egy mozivasznon. Megbantottak ma, szo szerint szandekosan "szemetkedett", mert tudja milyen vagyok, tudja, hogy baranylelku, nem fogok csinalni semmit. Nem birtam varni, este hatkor engedtem habos furdot, hogy lemossam az idegenseget magamrol, hajat is mostam. A kulso megmutatja a lelkunket, arulkodik, vagy eppen buszkelkedik arrol, ahogy oltoztetve van. A vizben elnyulva azon gondolkodtam, milyen lenne , ha a ferfiak ugy, mint a gyumolcs, mondjuk egy alma, fan teremnenek. Az ember lanya csak odalepne es letepne egyet, belaharapna es azonnal latna, hogy kukacos e, vagy eretlen meg, vagy tul erett, netalan eppen jo, eppen nekunk valo.Miutan megtalaltuk a nekunk valot, a magokat lenyelnenk vagy kikopnenk, ahogy eppen jol esik,mert ok szemelyesitenek az elozoeket.
Esetleg jok lennenek meg karacsonyfadisznek, aki a legrosszabb emlek, o ulhetne a csucson, mi meg csak neznenk es jolesoen mosolyoghatnank latvan, hogy nagyon kenyelmetlen neki.Persze sok olyan van, akit latni sem birunk, oket szimplan becsomagolnank es behajintanank a fa ala.
A hajam mar vidam hangulatban szaritottam,es tudtam, hogy kit fogok meghallgatni.


*a dal szovegenek semmi koze a megbantodasomhoz:)


6 comments:

  1. Szia Ágnes!
    Én ilyenkor szoktam elmenni fodrászhoz....pl. ma megyek. És azt hiszem egy egészen másik arc fog visszanézni a tükörből.Még lehet meg is szeretem.:-)) Ilyenkor...
    Szép napot neked!
    Csilla

    ReplyDelete
  2. Jaaaaaaj de jo,megnevettetel!! Koszonom.Eniko

    ReplyDelete
  3. Hogy Te néha milyen gonoszkodó tudsz lenni!
    Éva lánya zabálja a finomabbnál finomabb almákat, ízlelgeti... na szóval...
    És tudod, ilyen lenyelt vagy kiköpött alma(magos) metaforáidat olvasgatva, mély gondolkodásba ejtettél. Korábban úgy volt, hogy én ejtettelek zavarba hasonlókkal, de most bevallom, hogy ezúttal én nagyon zavarba estem!
    Vajon erre szokták azt mondani, hogy freudi elszólás?
    :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  4. Szia Csilla:)
    Nekem ma szabadnapom van, szo szerint:)majd kezdek vele valami jot.
    Kivancsi vagyok az uj hajadra!


    Eniko:) akkor jol csapodott, annak szantam, egy jo kis derulesnek, orulok, hogy sikerult.


    Ej, Te Karesz:)

    Hol is kezdjem?Szerintem Freud bacsi folyamatosan forgolodik, mert olyan sokszor hasznaljak helytelenul:)freudi eliras ha lenne, ezt olvashatnad annak Karesz, de ahogy nezlek ez inkabb egy wishful reading a Reszedrol:)olyat olvasol bele, ami meg kepzeletben sem volt ott, na:)
    Minden no eleteben van az a nap, amikor nyilvanosan vallalva gonoszkodhat kicsit, nem?:))Remelem kihoztalak a zavarbol:)

    ReplyDelete
  5. Szia Ágnes! Amúgy azt meg annyira elfelejtettem leirni ( látni, hogy nem vagyok összeszedett és nem figyelek kellőképpen és még irni/fogalmazni sem tudok)...hogy az kimaradt az előzőből...hogy átküldtem a férjemnek az irásodat ( kinn van Németben)...és jót mosolyogtunk rajta. Aztán meg beraktam a másik blogomba is ( jegyzetképpen - ha rákeresek már meg van), mert annyira tetszett!!!:-)))
    Az előző mondataim meg vetekedhetnek Thomas Mann mondataival...mármint hosszúságban..:-))))
    Szép napot Neked/Nektek!
    Itt iszonyú szép, ragyogó napsütéses, de azért hideg őszi idő van. A hajam meg tetszik....bár tükörbe nézve észre kell vennem az idő rajtam is fog...:-(((
    Csilla

    ReplyDelete
  6. Koszonom Csilla, nagyon kedves vagy:)
    A hajad meg biztosan csinos.Az ido meg csak fogjon, majd visszafogjuk:)

    Itt kodos ido van, de nincs hideg egyelore.
    Viszont kivanok szep hetveget!

    Agnes.

    ReplyDelete