Monday, November 22, 2010

igen-nem-talán


Amikor megkerik egy lany kezet, vagy sirva fakad es hebegve igent mond, vagy meglepodeseben nem tud szohoz jutni, csak megkoszoni .Azon gondolkodtam vajon melyik a rosszabb?A sirassal talan elsirja a lanysagat es tudja elore, hogy valami felhotlennek vege, de beletorodik, tudomasul veszi.Mig a masik verzioval magara marad a fiu.Olyan mint a szeretlek, es a masik nem azt mondja vissza en is, hanem azt mondja koszonom.
Mindig azt vallottam a kapcsolatokat az egyik uralja(kiveve a sajatom:), a kapcsolaton belul az egyik erosebb elnyomja a masikat, es az a masik engedi, mert vagy szereti, vagy csak csupan kenyelmes neki.Es van a ket eros egyenesig kapcsolat, ahol folyamatosan kotelhuzas van, izgalmas .
Azt olvastam vizsgaljuk meg a sajat kapcsolatunkat es ha legtobbszor, vagy csak kizarolagosan ugy nyilatkozunk , hogy MI, akkor elvesztunk,az elso varacio ervenyes.Azonban ha jelen van eleg gyakran az EN, es hasonloan a MI az elbeszelesunkben, akkor egyensulyban vagyunk.Kiegyensulyozott a kapcsolatunk.Visszaneztem az irasaimat es megnyugodtam, vegyesen irtam , ugy, hogy ennek az informacionak nem voltam a tudataban.

Aztan meg azon gondolkodtam, ha mindent igy kielemezve tudatosan csinalunk, folytatunk, mennyire lesz oszinte az a kapcsolat:)de ehhez mar almos vagyok, csak ezt ki akartam irni magambol.Jo ejszakat:)