Tuesday, November 16, 2010

néma ma..


Az oceanon tul , a Duna budai oldalan mondana valaki, hogy valamit nem akarok lenyelni, valamilyen informaciot, azert dagadt be a mandulam, szomatizalok, hallom a hangjat.Talan igaza lenne, de csak az egyik reszben, nem beszelek valakivel ket napja, esetleg ebbol alakult ki.O beszel hozzam, en csak neha bolintok.
Most meg elbujhatok a dagadt mandulaim moge, direkt orulok, hogy alig birok nyelni, es kozben csondben lehetek okkal.Van mire rafogni.
Michael Douglas nezett vissza az egyik magazin cimlapjarol ma hazafele, sokkolt a latvany.Ha a dirty dancing szivtiproja utan O is elhagy, nagyon meg fog viselni.
Ahogy munka kozben kalandoztam, csapongtam gondolataimban, arra ebredtem , hogy a tv ,a filmek, a szereplok, a musorok olyan teret toltenek ki az eletunkben, hogy egy egy szinesz, szineszno, szinte csaladtagga notte ki magat az evek alatt.Vagy nagyon jo baratta, a legjobb, mert soha nem szol vissza, atelhetunk vele barmit, betegsegeket, szerelmeket, szakitasokat, halalozas, engedi, hogy arnyekkent Vele egyutt sirjunk nevessunk.Ha szamunkra nem szimpatikusan cselekszik meg be is szolunk Neki, es O az, aki soha nem fog megneheztelni rank.
Michael Douglas nagyon beteg, arnyeka onmaganak, es megis hosiesen nyilatkozik.Termekeny mult marad mogotte, de amit sajnalni fogok, hogy mar nem lathatom valami ujban, valami meroben mas kategoriaban,valami meglepoben.
Mandulagyulladas jo, ha telefonon beszelgetest kerulni akarunk, ha nemasagra eskuszunk valamiert.Egy mandulagyulladas csondje , sokkal beszedesebb , mint barmilyen parbeszed, alkalomadtan.

4 comments:

  1. Szia, Ágnes!
    Szoktalak ám olvasni máskor is............. és változatlanul kedvelem a megjelenített szép ívű gondolataid..................
    Remélem minél hamarabb meggyógyulnak a manduláid.......... ugyanez van most a kamaszlányomnál és ugyanerre gondoltam, mikor jól láthatóan beteggé tették a le nem nyelt gondolatai...........
    Vajon mivel küszködött meg ?????
    A Másik amiről írsz a Michael Douglas............. engem is hasonlóképp rosszul érintett, mert valamiért szimpatikus ember az életem érintésében és nagyon drukkolok Neki...és bámulatos a szilárdsága, eltökéltsége, ahogy harcol a szörnyűséges kór ellen.
    Sőt azt olvastam valahol, hogy újra esküt tesz a feleségével....... bárcsak a fiatalabb gyermekei vinnék úgy előre az energiáit, hogy győzedelmeskedhessen........hisz ott van még a pakliban legalább 2 évtized lehetősége............ ( az apja is él, és már milyen magas kort megélt........)..................
    Hát mindenben a legjobbakat Neked és Michael -nek is !!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Szia Larion:)

    Koszonom a kedves hozzaszolasod:)
    Arra gondolok nem csak a sajat mondandonk betegit, a mase is, amit valamiert nem tudunk elfogadni, nem ertunk vele egyet.

    Sok kedvenc szineszem van, de ha le kell szukiteni, O a legkedvesebb, szinesznoben Meryl Streep.
    Nagyon jo lenne , ha meggyogyulna, mert fantasztikus ember.A kemotherapia elott lattam egy musorban, es mosolygott, nyugodtan beszelt.Az ember ettol sirja el magat, ahogy elfogadja a betegseget.Remelem meggyogyul, a gyerekei nagyon kicsik meg.

    Viszont kivanom a legjobbakat, nagylanyodnak is, es szep napot:)

    ReplyDelete
  3. Szia Ágnes! Nekem is nagy kedvencem Michael Douglas és nagyon sajnálom hogy ez a gyilkos kór megtámadta. Szívszorító fotót láttam róla, ahol szinte árnyéka önmagának, de tartja magát. És ugyan ebbe a kategóriába sorolom én is Meryl Streepet , hisz ők a művészetükkel is bizonyítják az emberségüket, igényességüket. Soha nem láttam egyiket sem "rossz" filmben.
    Sajnos abban igazán nem bízom, hogy meggyógyulna, viszont amilyen erővel és méltósággal viseli a terhet, az csodálatra méltó.

    ReplyDelete
  4. Lilike:)

    Azt mondjak van aki meghalni is meltosaggal tud, igen azt hiszem O is ilyen.Minden filmjet lattam, mindegyik emlekezetes annyira jo.
    En is tudom, hogy nem fog meggyogyulni, de nem merem kimondani, annyira szimpatikus pasi filmen kivul is.

    Meryl Streep,O szememben akkora szineszno, hogy csak amulok barmilyen filmben latom, mindig azonosul, nincs ket egyforma arca.Ezerarcu szineszno.
    Ok azok, akik valoban hatalmas urt hagynak tavozasukkal.

    ReplyDelete