Thursday, October 14, 2010

csílei csoda


A pillangok egyik szerepe, hogy megallitsak az embereket es racsodalkozzanak mennyi szep dolog van az eletben, azert ilyen kulonbozoen sokfelen szepek. A banyaba senki nem tudja hogyan, de betevedt egy pillango es megallitotta a banyaszokat is, kulonosen oket, hiszen nem lehetett egyszeru oda betevedni.A banyaszok megalltak es neztek a pillangot, mosolyogtak a pillangora, az eletre, egymasra...es ekkor beszakadt a banya.Ha nem allnak meg, ha tovabb haladnak, betemeti oket.Ennek a pillangonak ez volt a feladata, hogy megmentsen 33 embert. 19 evestol 63 evesig van a ferfiak eletkora, es , hogy humor is legyen ebben a nem mindennapi csodaban, hogy 69 nap utan ujra lathattak kedvesuket, volt aki 30 eve hazas, a felesege engem is megrikatott, ahogy korberajzolta a ferje arcat az ujjaival.Szokasom nekem is. Aztan kiderult , hogy az egyik ferfinak, nem csak a felesege aggodott, hanem a szeretoje is, meg is jelent a holgy a nagy izgalmaban, lebuktatva a ferfit, aki talan szivesen sarkon is fordult volna, hogy visszamenjen oda , ahonnan jott:)Lehet O volt az egyetlen tulelo, aki vegyes erzelmekkel eli meg a tulelest:) En meg tovabb gondoltam, vajon hogy randizhattak, hiszen munka utan vagy ebedidoben naluk kizart.Nap kerdese marad nekem, hogy tud egy banyasz szeretot tartani?!

2 comments:

  1. Szép ez a pillangós történet, már-már meseszerűen szép és megható:) Ha belegondolunk, hogy az egész életünk egy-egy pillanaton múlik, és egy-egy pillanat alatt megváltozik....

    ReplyDelete
  2. Lilike:) a hitelesseget nem tudom, a CNN-en adtak le, de bizom benne nem kitalalt.

    Elhittem, mert velem az elmult honapokban kapasbol tortent pl, hogy hirtelen kileptem az ajton, sok madar vendegunk van rendszerint, es az egyik ugy meglepodott tolem, hogy a kocsimba szallt be, a hirtelen menekules kozben.Csak az en oldalamon volt lenn az ablak es szegeny nagyon megijedt.Talan igy jart a pillango is.

    Masik pillanat, amin mulott talan az eletem:)itt most hatast fokoztam szandekosan:))
    szoval a kertben kaveztunk, es en kaptam egy sutit is, beszelgettunk, nem figyeltem, a falatot a szamba tettem es haraptam, ragni akartam..nagyon eros szuras ereztem a nyelvemben, azt hittem uvegszilank olyan eros volt a fajdalom.Kikoptem es egy darazs volt, ami megszurta a nyelvem es egyre kisebb lett a hely a szamban.Azonnal orvoshoz szaladtunk..lenyege, ha lenyelem es a nyelocsoben szur, talan megfulladok, de csak a nyelvem volt szerencsere.Igy tovabbra is irhatok sok zoldseget, meg nem zoldseget itt a blogon :))
    Szoval ennyin mulnak dolgok, valoban.

    ReplyDelete