Tuesday, October 19, 2010

innen -onnan



Ha filmet nezek, vagy olvasok es valami igazan jo mondat hangzik el, le szoktam irni. Nehany az elmult hetekbol.

"..mondom, ahogy erzem, a gyogytornaszod utcalany kulseju.Sexeltetek is?
Igen, azokat a terapiakat neveztuk happyend-nek:)"
(House)

"Amikor egy szal bugyiban alltam elotted es Te akkor is az arcizmaimat buvolted, tudtam, hogy el kell valnunk"
(Lie to me)

"Nem vagyok gazdag.En szegeny ember vagyok, akinek van penze, a ketto nem ugyanaz."

(Szerelem a kolera idejen)

"Le kellett fekudnom egy ferfival, hogy kozel keruljek hozzad"
(Heat)

+1

"Hogy tetszik a bundam?pordultem a fiuk elott itthon
Vissza lehet vinni?"kerdeztek egyszerre:)

4 comments:

  1. Van több füzetem, amiben idézetek vannak különböző könyvekből. Vannak könyvek, amiket úgy olvastam, hogy mellettem volt a füzet és másoltam ki belőle a gondolatokat.Érdekes újra átolvasni ezeket a üzeteket, mert néha gondolkodom, hogy ezt ugyan miért is írtam ki....az akkori lelkiállapotomat tükrözi.Érdekes!
    Mostanában meg ahogyan olvasok már nem irok...csak olvasok. Nincs szükségem az irásra..vagy nem jó könyveket olvasok?? Nem hiszem: mind érdekes könyv volt, csak lehet a lelkem nyugodtabb és nincs szükségem a másolásra.:-)))

    ReplyDelete
  2. Szia:)

    Azon en is szoktam gondolkodni, hogy miert irom le, ki is nevetem magam erte:)
    En olyat is csinaltam, hogy vezettem es ugy lattam meg valami jo irast, es telefonkartyara kormoltem le, a piros lampanal:))
    Sok ember gyujt, mindenki mast, ugy latszik mi ezt, igaz en bogreket is.a kartyas leirasokat abba dobalom:)

    Lehet Te azert nem irsz mar, mert rajottel elobb, mint En , hogy ha egyszer leirta valaki, nem fog elveszni, nem kell ujra leirni:)

    Szep napot!

    ReplyDelete
  3. Szia!:-))
    Jut eszembe, én mindig elfelejtek köszönni és elbúcsúzni a blogodon.:-((Mindig figyelmeztetem magam rá....de aztán mindig elfelejtem. Kérlek ne vedd udvariatlanságnak!:-))) Csak itthon kommentelők nem szoktak...de már feltünt a német oldalakon is, hogy ott meg vannak ezek az udvariassági formák!:-))) Én meg többet kommentelek a maoi. oldalakon...és többnyire elfelejtem a "külföldi" oldalaknál.:-)))
    Szép napot neked is!:-))
    ui.: Itthon mindjárt esik...és fúj a szél is. Igazi szobába behajtó ősz van.:-)

    ReplyDelete
  4. ..ha Neked igy esik jol, igazan nincs miert elnezest kerned, semmi rosszat nem felteteleztem Rolad :)ellenkezoleg:)

    Itt meg ma is napos ido, es 17 fok korul, kar, hogy a delutant nem tolthetem szabadban.

    Szia:)

    ReplyDelete