Sunday, September 12, 2010

lázálom/vágyálom


Napok ota 6 fokos ejszakakat mertunk, reggelente muszaj volt bakapcsolni a futest.Napkozben is maradt huvos, 20 fok alatti a csucs , de tegnap varatlanul uj legaramlat erkezett hozzank, ismet elertuk a 28 fokot.Kertben dolgoztam, ereztem, hogy nagyon kimelegedtem, es persze vetkoztem, trikora. Estefele mar tudtam, ahogy itt szoktuk mondani, I'm coming down with something, razott a hideg, kapart a torkom, fajni kezdett minden izmom.Forro furdo, forro tea utan agyba is bujtam es elaludtam olyan gyorsan, mint meg soha. Es almodtam.A feher minivan-t leparkoltam, a ferfi megkerdezte meddig maradok, csak felora mondtam, es kifizettem elore.Mindjart jovok.A parkolobol kifordultam az utcaba sietosen, ahol meglepetesemre csak lovaskocsikkal kozlekedtek, meg is allt egy mellettem es beultem, a batyam ult benne es a sogornom.Nehany perccel kesobb mar Petervar havas videken szankoztunk , ugy hogy ki sem szalltunk soha, es nem tudom a lovak hova tuntek.A taj elbuvolt, lenyugozo volt, a hideg csipte a borunket, a meleg bunda sem tudta megallitani.A sok kacskaringos tornyu epulet utan, ott allt elottem teljes nagysagaban a Teli Palota.Levegot is alig kaptam a latvanytol, pulzusom felgyorsult, hogy vegre, vegre itt allok elotte, es jezusom mennyit fog szamolni a parkor, de ez a latvany mindent meger, felertekelhetetlen. Ekkor felebredtem, ereztem, hogy forro vagyok, 38.5 -t mertem.Lazalmodtam, arrol amirol neha ebren szoktam.Minden vagyam, hogy egyszer eljussak Petervarra, setaljak a teli palotaban, gyonyorkodjek az Ermitazs festmenyeiben. Mindez azok utan, hogy Kinabol vonattal utazom Moszkvaig. Csodalatos alom volt, megha lazas is, megerte es ha csak igy lathatom a vagyaimat, akkor sem leszek boldogtalan.

4 comments:

  1. Szép.Nemsokára a legjobb barátnőm nyit egy álomfejtős blogot, majd ajanlom Neked. Jobban vagy?

    ReplyDelete
  2. Szia:)

    Koszonom a kerdesed, mara jobban lettem.Az alomfejtos oldal pedig nagyon erdekel:)

    ReplyDelete
  3. Agnes, remelem, most mar sokkal jobban erzed magad! Ha az eleted ugy hozza, eljutsz IRL Szentpetervarra, kerlek, jo elore jelezd nekem, es valahogy megszervezem, hogy en is akkor utazhassak oda. mar voltam, es lattam, de csak egyszer, mindazt a csodat pedig tobbszor kell(ene). nem mellekesen beszelem is a nyelvet, igy aztan nem kene neked tolmacs. :)
    es a legeslegszebb az lenne, ha talalkozhatnank. ha nem itthon, hat akkor ott... :)

    Én, az álomfejtos blog engem is nagyon erdekel. :)

    ReplyDelete
  4. Draga oximoron:)

    Ugy elmosolyodtam azon az ujabb felfedezesen, hogy meg ez is kozos erdeklodesunk ezek szerint:)
    Nem szoktam igerni a levegobe, megigertem, hogy fogok Veled talalkozni.Egy ilyen ut meg alomnak is meresz, szoval ezt nem tudom igerni, hogy Petervarott, de odahaza biztosan kavezunk egyutt.
    Hallottam a zenet, a bali ruhak suhogasat, es lattam a csillarokon jatszo fenyeket, almomban, a Teli Palotaban:)

    puszillak:)

    ReplyDelete