Thursday, September 2, 2010

stressz-ben

Ahogy sejtettem, a delelott nagyon bubanatos hangulatban telt, egeszen addig, amig nem talalkoztam B-al. Ma mentunk vasarolni ruhat, es igy a delelott, az ejszakai alom miatt most egeszen mas megvilagitast kapott, kifejezetten orultem, hogy megyunk. Farmerok, ingek, cipok. Azert arra emlekszem az en kamasz koromban a marka nelkuli, un.hamisitvanyok eleg gyengek voltak, pocsekul neztek ki, es messzirol arulkodott, hogy nem "eredeti":) Ha csak ilyenre volt penz, akkor csufoltak is rendesen, vagy csak hat mogott osszesugva nevettek ki az ember lanyat, ami meg rosszabb volt, mintha szemembe mondtak. Engem szerencsere ilyen dolgok soha nem fogtak meg, nem mondom , hogy nem lett volna jo egy levis, vagy wrangler vagy lee marka, de nem hagyott nyomot az a korszak. B.nak csak Tommy Hilfiger farmert vehettem, ilyen inggel, es agyrem, hogy pontosan a duplaja, mint a masiknak, egyik masik olcsobb elarulom nekem jobban is tetszett, de nem tudtam meggyozni.Nagyon nem is igyekeztem, mert megigertem elore a markat, csakugy megis mutattam nezd ez milyen jo, de lattam a szemen-Anya, megigerted-, a felho ott volt, igy visszafogtam magam.A cipovel egyutt pontosan a duplajat fizettuk annak, mintha nem markasat vettunk volna. A szemem sarkabol lestem mas szuloket is , ok hogy elik meg.Lattam egy apuka odaig vetemedett, hogy szagolta a lanya dzsekijet, es borzalmas fintort vagott, hogy ne vegyek meg, mert budos, de a 16 eves lanya kozolte, hogy majd hazafele beadjak ugyis tisztiboba, ami ujabb minusz az apukanak, aki ezek utan megadva magat a sorsnak csak mimika nelkul allt es varta, hogy fizessen, es legyen mar vege. Miutan a kartyam lehuztak, igy konnyebb lett a taskam, B.t hazahoztam, en is elmentem az en uzletembe, mert nehany hete ott vettem egy nagyon jo stresszoldo furdosot. Beleszortam a vizbe es emlekszem az izmaim ugy ellazultak, es egeszen felfrissulve szalltam ki.Kavetol nem szoktam igy erezni magam, es eddig nem is hittem ilyen dolgokban. Korbesetalok , keresem, sehol egy darab, pedig eleg sok volt akkor.Kerdezem a penztarost, hogy tudna e segiteni.Nem tud, elfogyott, es megallapitja az egesz varos biztosan nagyon stresszes, ha ilyen hamar elfogyott.
Igen, kezdodik az iskola, kiborulunk ujra es ujra, egeszen addig, amikor majd attol leszunk kiborulva, hogy barcsak iskolaztatnank ujra..