Wednesday, November 14, 2012

a szoknya...


..vajon miert veszek meg 6 szammal nagyobb szoknyat, hogy majd atalakitom, es ez valamikor 5 eve volt? nem tudom a valaszt.
Szeretem az oszi-teli, bukle anyaghoz hasonlo szoknyakat, szep csizmaval.Ez a szoknya 7 dollar volt, 5 eve.Tetszett a szine nagyon, a ket zsebe az ovnel, csak leesik rolam.Terveztem, hogy majd kisebbre veszem, van egy varrogepem, de ez olyan szetbontast igenyel, a zseb is serulne, hogy azota ilyenkor osszel, csak megnezem mindig, es visszakerul a polcra.Ma az asztalon felejtettem, siettem.
Ez a kep vart, hogy Csufika a szoknyan alszik, vigyazva arra, hogy eppen a szoknyan fekudjon, sehol mashol.Majd felebredt,  meg utana is orakig bobiskolt , de nem jott le rola, az en szoknyamrol.
Ez biztosan visszaszeretes...




13 comments:

  1. Mondanám, hogy a szagodat fogta, de nem hordtad. Akkor viszont ez egy nagyon kényelmes, meleg macskahálóhely. Ők tudják! Máris megtalálta helyét, s gazdáját a szoknyád!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na az biztos, hogy jo melegito anyag.De olyan erdekes volt, mintha mutatna, hogy engem szeret:)

      Delete
  2. Most már cicusé lesz a szoknya, nem is gondolj arra, hogy valaha is átalakítod!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:)valahogy ugy vagyok az atalakitasokkal, mint te a szoba diszeiddel.Nem nekem valo egylatalan:)turelmesen kibontani, atszerkeszteni, na ezet nem ertem miert vettem meg.Az anyag meg a szin tetszett.
      Ja es lesz igy egy szoknyas macskam:))

      Delete
    2. Én nem szeretek varrni. Egy gombfelvarráson is napokig gondolkozom%:-)Főzők, mosok, vasalok, takarítok, de a varrás, az nem nekem való!

      Delete
    3. A százalékjel odakeveredett, vegyük úgy, hogy az az én össze-visszaálló szemem, ha a varrásra gondolok.:-)

      Delete
    4. Eva:)hasonlo vagyok.Ruhanal pl aoznnal kell, hogy fel tudjam venni:D Ez a probalgatas, tervezgetes nem az en mufajom:) Csak csodalni tudom, akik olyan szepeket alkotnak, es ami erdekes, hogy Anyu pedig varrt:)
      Talan az eletforma is masabb lett, nem tudom.

      a % el van nezve, ertettem volna am:)

      Delete
  3. Replies
    1. Monika:)meg bobiskolva orakig ult mozdulatlanul:)nagyon tetszett.

      Delete
  4. A szoknya valójában több munkát igényel a zsebek miatt, látom már nem kell aggódnod a sorsán, gazdára talált :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:)a derekat, mindent szepen kellene kibontani, es a zseb miatt atszerkeszteni, na ez nem nekem valo:D
      Mondom, lesz egy szoknyas macskam:))

      Delete
  5. Ez aranyos. A mi macskánk is ilyen kis bolondos mint a tied...ezek a curnyákok már csak ilyenek. Mert szeretnek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En is pont igy gondoltam, azert fekszik ra, hogy mutassa szeret:)) Neha amulat amilyen heleyeken lehet rajuk talalni.A macskak nagyon erdekes allatok:))

      Delete