Sunday, November 11, 2012

log houses+1...

 Ketfele almom van, pontosabban alomhazam:)Az egyik a log house, kivul belul, reszleteiben, sot az agy is abbol keszult.Eszakon, vagy a francia tartomany fenyveseben lattam eloben is, egyebkent a neten kabitom magam a fotokkal.
Nem lesz ilyen hazam, mert nagyon borsos ara van, en, mi nem ez az arkategoria vagyunk:) de azert vannak kisebbek is, ami elerheto, es van olyan is, amit rendbe kell hozni,az meg elerhetobb.
Bar azt mondjak az embernek elerhetetlen almokat kell kergetni, azokbol szuletnek meg az elerhetok.

Az utolso foto , az rendes haz, nem tul messze talaltam tegnap, csak egy baja van, nem elado:D

Abrandozas az elet megrontoja tudom, de en ezzel nem ertek egyet, mert ebbol szuletnek a valosagok, ha meg nem, kozben sem ereztuk magunk rosszul.








6 comments:

  1. Nem eladó? Be kell menni, s megkérdezni! Tudod, azon gondolkodom hol láttam ezt? Valaki nem akarta a házát eladni, s bementek hozzá a házkeresők, s rábeszélték adja el nekik. Lakáskultúrás lapban, filmen, már nem emlékszem. TV műsorban emlegették, nem tudom. Azon is gondolkodtam tegnap, mondják pl. egy betegségből sokat tanul az ember. Ez igaz is, csak amíg beteg, s túl nem jut rajta hát senkinek sem kívánom. Viszont kétségtelen új ajtók nyílnak meg előtte, más ember lesz.

    ReplyDelete
  2. Aniko:)ha igy biztatsz kepes leszek becsongetni:) Csak az a baj itt az ilyet lakserteskent kezelik, na nem mindenki, de sokan.

    Amig beteg valaki, szerintem barmit mondhatnak neki.Utolag mar minden olyan mas.
    Elmondanad ?levelben.De ha nem akarod, sem fogok megsertodni, csak erdekelne.

    ReplyDelete
  3. Ezek az álomházak gyönyörűek, nemrég Finnországban egy hétvégét töltöttünk hasonlóban, tó partján, erdő veszi körül, családi hétvégi ház, számomra olyan mesebeli, a kandallóba égett a tűz,az ablakon ha kinéztem egy gyönyörű tavat láttam, körülötte magas fenyőfák, ilyen tényleg a mesékben van, vagy képeslapokon, álmodozzál még kicsit róluk, tudod az álmok valóra válnak.

    ReplyDelete
  4. Rozsa:)itt is inkabb eszakon hetvegi haznak hasznaljak, jomodu emberek.En annyiar szeretnek ilyen hazat, ah nem is ekkorat, kisebb is jo nekem, de en akkor mar nem hagyom el soha:))
    Koszonom Rozsa, valoban sok valt valora:)

    ReplyDelete
  5. Holdgyöngy, ahol ezt láttad az a Rózsák háborúja film volt.:) Ágnes, ezekben én is, bármelyikben, bármikor eléldegélnék.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami:)en soha nem hagynam el, mert ahogy irtam itt is "csak" hetvegi haznak hasznaljak.
      Na de hatha egyszer egy kisebb:)

      Delete