Monday, November 12, 2012

bögre ajándék...


"A mi családunkban nem szokás nagy és drága ajándékokat venni. Az ajándékozás inkább a kedves figyelmességekről és a meglepetés érzéséről, az apróságok okozta örömről szól."
*neten talalt reszlet


...a reggeli kavezast nagyon szeretem, annyira, hogy kepes vagyok akar egy oraval korabban felkelni, csak nyugodtan ihassam meg.Szerintem meghatarozza az egesz napom az indulas, kezdes.
Ebbol adodoan talan, nem is tudom, de nagy bogre gyujto lettem.Sok van, es mind kulonbozo, hiszen ez az erdekesseguk.Ha megtetszik egy uj, valoszinu, amit most hasznalok le lesz cserelve, es megy a tobbihez.Olyan is elofordul, hogy eltorik.
Valahogy tetszik, ahogy ivas kozben nezegetem, gyonyorkodom benne:)
Ha bogret kapok ajandekba, biztos siker, ebbol kovetkezik , hogy  en is sokszor adtam mar, igaz nem biztos, hogy mindig siker volt.
Most keszulve az ajandekokkal, gondoltam en is adok otletet.Lehet akar bolhapiacon talalt valami kulonleges, 100-200 ft, egy masnit kap, bele egy csoki, vagy egy mini kavecsomag, cappuccino, szep ajandek.Ha meg kesobb, ev kozben latjuk a kezeben, milyen joleso erzes:)



* a feloltoztetett nem eppen bogre, csesze, de nem baj:)