Wednesday, November 21, 2012

bögrefa...



 ...mit tesz az ember, ha belesetal egy rola szolo beszelgetesbe.Ha olyan, befogja  fulet, hogy ne hallja, igy kesobb nem kell szinlelni semmit.
Ha olyan, mosollyal vegighallgatja.
A ferjem Anyukaval (anyosom, ferjem Edesanyja)beszelt, aki felolem kerdezhetett, mert azt mondta:Agika megint jokedvu mar, tudod olyan nevetos, ahogy szokott.
Nevetos:)jo volt hallani a jelzom, a fo jellemzom.Ha igy latnak, akkor  minden nagyon jo.
Es persze ettol megjobb kedvem lett megint, otleteket gyartok, probalok olyat ajandekozni, ami egyedi, figyelmes, kedves.
Pl a monogramos himzett zsebkendo, vagy sajat keszitesu kedvenc parna, vagy milyen jo lenne, ha valaki kitalalna es keszitene nekem egy ilyen bogrefat.A sok bogrem azonnal helyere kerulne, es latvanynak sem lenne utolso:)




13 comments:

  1. Ez a bögrefa csodás, megmutatom a férjemnek is. hátha....:)

    ReplyDelete
  2. Én meg a " nevetős" jelzőre vágyom!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:)karacsonyra megkapod, biztos vagyok benne:)

      Delete
  3. Csatlakozom Évához:)De azért a fejem tele van ötletekkel ajándékok terén.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:)te is! nagyon szeretem az otleteid:)

      Delete
  4. Én meg örülök, hogy jókedved van, A bögrefa csodálatos!! S ahogy oldalt mindig ránézek erre a gyönyörű gyermekere mindig kisüt nekem a nap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)koszonom!!ma talaltam neked valamit:))

      Delete
  5. Örülök Ágnes, hogy ismét nevetős vagy és ennek a sok, szép ajándék ötletnek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:)kosoznom!!tudod a tavasz es a nyari honaok eleg busan teltek, tolem idegen a buskomorsag, ezert veszik eszre, ha nem vagyok jokedvu:)

      puszillak:)

      Delete
  6. Haha a bögrefa a nyerő nálam is!!..kellene egy bögrefagyártó céget létrehozni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabi:))az otlet kivalo!!mar fejben rajzolom a makettot:D

      Delete
  7. Where can I get that coffee mug rag in the photo? I love it!:)

    ReplyDelete