Thursday, February 23, 2012

validation...


....Holdfogyatkozas van, meg kifli sem latszott belole hazafele ahogy jottem.Eppen csak egy kis iv, olyan van is meg nem is.Neha igy erzem a bloggal.Az irassal megnyitjuk szivunk, betekintest engedunk, es igazan megsem tudjuk ki nez bele.Nem tudom miota letezik a blog, elotte anyu volt a blogom.Komolyan, erdeklodve hallgatta vegig a neha butasagnak tuno fejtegeteseim, amik nem is igazan fontosak, talan csak nekem.Szerettem a kommentjeit, a visszajelzeseit, a megerositeseit.Hiszen mindannyiunknak szuksege van ra olykor olykor.
Mindenkinek maskor, mas  alkalombol.En is vagyok sok embernek a blogja.
Sokfelek vagyunk , szerencsere, szoktam mondani

.Megszuletunk, maszni tanulunk, jarni, majd futni.Sokan egy ido utan csak a futast hasznaljak, alkalmazzak, minel nagyobb tavolsagokat akarunk legyozni vele.Szakitani, tolni, tavolitani a hatarokat.Egyszeruen vannak ilyen emberek, akik ugy szuletnek, bennuk van az elvagyas.Nem lehet konnyu az elengedes, errol az oldalrol soha nem gondoltam vegig.Mindenki urt hagy valakinel.Az ur, magaban foglalja a visszavarast is valahol.
Aztan megtortennek a latogatasok, az elsok, a sokadikak, az erzelmek ujra indulnak, megallnak ilyenkor.Igazi erzelmi hullamvasut.Megsem tudnal mashogyan elni mar.
Es vannak meresz lepesek, dontesek, amiket igy vagy ugy de meghozod, vegig csinalod,es bar te eled meg, neked kell erezni jo e vagy sem, de akarod hallani, vagysz ra, hogy valaki neha kimondja jol csinaltad, helyesen dontottel.Vagy eppen rosszul.A nem szimpatikus visszajelzes, erosites is erosites marad.Van akinek sokkal tobbszor van szuksege ra,mint masnak.Van akinek egeszen apro dolgokban is, es mar az agyunkra megy az ezerszeres kerdezessel.Van aki nem kerdez, de a levegoben log, erezzuk, hogy varja es csak egeszen nagy dolgokban.

Van aki egy eletet  is var, kepes egesz eleteben varni, hogy egyszer elhallatszon.Talan akkor elmondhatja ezert erdemes volt elni..es talan igaza is lesz...

8 comments:

  1. Fontosak számomra is a visszajelzések, mert továbbgondolkodásra késztetnek. Kommentálni pedig, azért szeretek, mert így olyan, mintha beszélgetnék, és valaki kíváncsi a véleményemre!:)))) Nem biztos, de én ezzel áltatom magam...

    ReplyDelete
  2. Adrienn:)igen , egyetertek Veled, es nem hinnem , hogy altatod magad.Aki veszi a faradtsagot es valaszol, annak fontos, amit irtal, mondasz.
    Es itt a blogban is joleso, de a leirtak masodik reszeben inkabba valosagra gondoltam.Milyen sok embernek allandoan szuksege van a megerositesre masoktol, van akinek meg alig.Erdekesnek talalom.Kivancsi lennek mi lehet mogotte, a kulonbseg mogott.

    ReplyDelete
  3. Ahogy elolvastam az elvágyás szót, onnantól kezdve könnyes szemmel olvastam tovább....én is elvágyódtam otthonról valahova és néha pedig oda vágyom vissza, ahonnan eljöttem és tipródom, hogy jó döntés volt-e vagy sem. De megkérdezni kit lehetne effelől? Hisz nem lehet erre jó választ adni sem szerintem. Ha marad az ember ahonnan elvágyik, akkor ott lesz a gondolat, hogy mi lett volna ha megteszem, ha pedig lép vagy fut ahova vágyott, akkor megint ott van a gondolat, hogy rosszul tettem-e, ami tettem.....persze nekem ott motoszkál az is, hogy legalább megtettem és nem csak várom, h megtörténjen velem a csoda......

    Szerintem akinek mindig szüksége van visszajelzésekre, az nem biztos önmagában és másoktól várja az alátámasztás, hogy jó döntéseket hozzon. Ezt most nem feltétlenül blogra értem.

    ReplyDelete
  4. Ági, a megerősítésekre mindenkinek szüksége van, ahogy a dícséretre, jó szóra, ölelésre.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Judit:)igen , nagyon jok , ha kapja az ember.
      Van akinek tobbre, van akinek kevesebbre.Es hanyszor van, hogy millio emnbertol megkapod csak valaki egytol nem, es nem tudsz orulni.Nem rolam van szo, csak lattam mar ilyet es akarmit mondasz, minden keves...

      puszillak, es koszi:)nagyon szeretem a megerositeseidet!:)

      Delete
  5. csipetke:)koszonom nagyon, jol kiegeszitetted a irast, amit magam megelte erzesekbol irtam, haosnloan elem meg, ahogy emlitetted.Megis, mashogy nem mukodne, ha a vagy megszuletik benned, nncs jo vagy rossz dontes, ha maradsz sem jo, ha mesz sem lehetsz egeszen biztos benne, hogy jo.Pontosan igy orlodom sokszor, persze nem mindig, de sokszor hatalmaba kerit a kivancsisag, ha nem leptem volna milyen lenne.Jobb megtanulni elni vele, ha gyotrelmes is neha:)

    A masodik resszel is egyetertek.Van akinek szinte mindenben, orokke kell a visszajelzes, mint egy baba , amikor jarni tanul, ott kell lenni a keznek akkor is, ha mar elindult.

    Bizom benne nagyon nem szontyolodtal el, nekem segit, ha igy kiirom magambol.Helyet csinal ujaknak:)

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  6. Nem szontyolodtam el, csak ismerősök a gondolatok:)!
    Az pedig nagyon jó, ha kiírod magadból és ezáltal helyet csinálsz az újnak!:)

    ReplyDelete