Thursday, February 16, 2012

egy+egy ...


Milyen keves kell a csodahoz.Masfel orara aludtam el, hogy egy kicsike ebresszen a ketsegbeesett sirasaval, mert tavolabb kerult az anyjatol.
Bar az is lehet nekem koszont, ebredjek fel, mert ketten vagyunk:)) Ket kiskutya van.


Egy ember karakteret az hatarozza meg, milyen jelzoket hasznal...olvastam valahol, de nem tudom kitol..talan Mark Twain?
Most ezen toprengek,mi az igaz ebbol, figyelni fogom a jelzoket, hatarozom el magam, ha mar aludni nem nagyon fogok.. az ejszaka jelzoit:)



hajnal 3:30, csutortok

14 comments:

  1. Örülök Ágnes a két kiskutyának, remélem minden rendben lesz.
    Azon gondolkoztam, hogy hozzászóljak-e vagy csak elolvassam, nálam most 4 unoka zajog, így nehéz és könnyen mellé beszélek, már a fáradságtól is, de ez olyan kellemes fáradság.
    Puszillak:)))

    ReplyDelete
  2. Koszonom Kedves Rozsa:))akkor neked most nagyon jo:)
    Mindne rendben, az egesz csalad nagyon jol van, es en is nagyon orulok:))

    puszillak, szia:))

    ReplyDelete
  3. Milyen jó, hogy két kicsi kutyus van... S milyen édeskék lesznek, ahogy cseperedni fognak!
    Nekünk régebben gyakorta voltak kicsi kutyakölykeink. Mindig egyszerre több. S mindig jól elhatároztuk, hogy szerető gazdiknak ajándékozzuk őket. Persze, legtöbbször semmi sem lett belőle, mert mire oda lehetett volna ajándékozni őket úgy a szívünkhöz nőttek, hogy sajnáltuk átengedni őket másnak.

    Teljen sok örömöd bennük, Ágnes!
    Szép napot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom a kivansagod Viktoria! az igazsag, hogy addig nem is akarom fotozni oket, ilyenkor meg nem valami mutatosak:)

      Ok el lesznek adva, de csak olyan helyre, ami minden szempontbol megfelel es kovetheto.Igy is epitheto barati kor.

      Koszonom, viszont szep napot kivanok!:)

      Delete
  4. Sok ember nem is érti, de a családhoz elválaszthatatlanul hozzátartoznak a velünk élő állatok. Az ő bajuk a miénk, az ő örömük, minket is boldoggá tesz. Sosem tudtam megérteni, ha valahol nem így viszonyulnak egy "állat"-hoz. Minden jót az ifjaknak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Latod Kati pontosan igy erzem en is!:)en valahogy kutya macska nelkul el sem tudnam kepzelni az eletunket.Rgebben madar is volt, de oket sajnaltam bezartan.Egy kolleganomtol kaptam egy cocktail fajtaju papagalyt.Reggel, amikor meghallotta a hangom, beszallt a haloszobaba es a vallamra ult azonnal.Sokszor igy foztem, ult a vallamon.Elmentem egyszer egeydul vasarolni, a lakas erkelyajtaja nyitva volt.Soha nem ment ki, de akkor igen.Meggyozodesem, hogy utanam repult, de elveszitettuk:(( vettunk egyet, de az mar nem volt olyan, szelidsegben sem, es nem lehett kiengedni sem a kalickabol, igy nem birtam nenzi es en is elajandekoztam.
      Nagyon szeretem az allatokat:)
      Koszi a kivansagod, aranyosak!:)

      Delete
  5. Kedves Líbuc, én tudnék erről mesélni, a nem így viszonyuláshoz. Ágnes, benéztem hátha új hírek vannak, akkor minden rendben van. Pihenj, ha tudsz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egesz nap hulla voltam kepzeld, de nem baj:))holnap mar hetvege.Mindne rendben van a kis csaladdal.Majd ahogy szepulnek, mutatom oket:)

      Delete
  6. Szia Ági!

    Örülök, hogy minden rendben. :)))
    Puszillak!
    Edit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:)nagyon edes a ket pici, igaz ilyenkor a foton meg nem szepek.Az anyjuk annyira felti oket, hogy nem nagyon tudok fotozni.Majd ha szaladnak, na akkor lesznek igazan latvanyosak.
      Ja es nagyon boldog vagyok.Tavaly annyira vartam oket, hogy teljesen kikeszultem, foleg, hogy majdnem az anyjuk is odalett.Majd az eladasnal lesz a gond, mert akkor mar majd nem akarom:D es egyszercsak en leszek a 101 kiskutyas no:D

      puszi, szia;))

      Delete
  7. Ma egy nagyon kellemes meglepetés ért, kedves Ágnes, nálam járt a postás, megkaptam a kedves ajándékot, köszönet érte. Épp ideért volna ha nálunk nincs több napos ünnep, így is nagy öröm volt számomra és mivel szeretetről szól, a házunk is csupa szeretettel van telve, mindig aktuális.
    Köszönöm és szép hétvégét kívánok:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon orulok Rozsa:)mar kezdtem aggodni ismet, mert Te vagy a masodik aki visszajelzett, pedig 5-t adtam fol.
      Gondolom jo elfoglalt is vagy a gyerekekkel, en a ket kiskutyatol is faradt vagyok:D na jo az ejszakazas miatt van.

      Koszonom, hogy megirtad, legyen szep a hetvegetek!:)

      Delete
  8. Szia! Egy pár napja olvasgatom a blogodat és nagyon boldog vagyok, hogy Rád találtam:)

    ReplyDelete
  9. Szia:) sok szeretettel udvozollek!Nagyon koszonom, igazan kedves vagy!:)

    Es persze visszalatogattalak!:)

    ReplyDelete