Thursday, February 23, 2012

a lapos has és a fenék szoknya.../beszámoló


Tartozom egy beszamoloval kedd ota, nagyon sokat nem kestem vele.A kiskutyak ugy bezavartak, hogy ossze vissza alszom, neha este 7-kor is, de ejjel kettokor folebresztenek.

A gorog joghurttal az elso hetem fo eszrevetele a masnapi etvagytalansag volt.
Az eloiras az volt, hogy 3-4 hetig vacsorara csak ezt egyuk es voila, lapos hasunk lesz.Itt az etkezesi szokas kisse masabb, reggeli van, ami eleg fo, delben sokan csak egy salata szendvics, a fo etkezes nem az ebed, hanem a supper, ahogy itt hivjuk, ami este 5 es 6 kozott van.Ki is lehet menni az utakra, szinte semmi forgalom.
Mi nem szoktunk vacsorazni, csak valami gyumolcsot, vagy a  tejes oruletem a rizsi(rizspehely tejjel).(Mi ebedelunk.)
Szoval furcsa volt minden este joghurtot enni, de csinaltam hosiesen.Mindjart masnap eszrevettem, hogy a  szokasos kavem -croissant nem esik jol, nem kivanom.Ez igy ment egy hetig.A masodik  heten azt vettem eszre mar nem sesik jol a joghurt, es inkabb vagyom vissza  a reggeli kavera.De becsukott szemmel csinaltam tovabb.
A harmadik heten mar kifejezetten iszonyodtam, es igyekeztem valami kellemetlen izu gyogyszerre gondolni, azt is megeszem kohogeskor, mert az eredmenyre gondolok.
A negyedik heten egyszeruen beadtam a  kulcsot, ra sem birok nezni a  gorog vagy egyeb joghurtra:)
Soha nem voltam nagyevo, sot, gyerekkent kifejezetten rosszul ettem.Megis a hasam soha nem volt lapos:)valami ive mindig volt, es valahogy ugy kepzelem az a normalis.
Az evesben ami az egyik legfontosabb, a mennyiseg ,a masik a valtozatossag.Egy ember formajat, alakjat, teljesen a szuletesi adottsaga hatarozza meg.Persze lehet befolyasolni, a fontiekkel, a mertekkel, es a valtozatosaggal, es ki ki mire erzekeny odafigyelessel.
Van egy 13-ik eves szoknyam(jezusom mar ennyi:) ezt a  szoknyat fenek szoknyanak hivom, de csak magamban, vagy itthon.Terdig testhez allo, alatta harang alaku.Parizsban vettem, nagyon vigyazok ra.Nincs olyan alkalom, ha rajtam van, hogy meg ne kerdezzek hol vettem.Nagyon sokszor ezt hasznalom meronek, a fenek szoknyat.A merleg nem mindig tokeletes, mert mutathat kevesebbet , ha a szoknya megsem jo derekban vagy a hatsomon.
Szoval a szoknyat probaltam, hogy majd akkor a hasamnal most hogy fog behorpadni..ugyanolyan , mint elotte, van egy kis ive:) a ferjem szerint nem erdekes, o ugyis csak hatulrol lesi, amikor ez van rajtam:D
A gorog joghurt aran, egy honapi mennyiseg osszegezve, nem eszunk semmit, es veszunk egy uj fenek szoknyat..a hatas :priceless:))



*foto a netrol, majdnem ilyen, csak hosszabb
a modell latszik, hogy sokkal magasabb es vekonyabb, de meg neki is van ive , marmint a hasanak

6 comments:

  1. Tudod, Ágnes, a hasunknak azért van íve, mert benne vannak a beleink! (Hála Istennek!) :))
    Sosem értettem, miért kellene egyirányúan táplálkoznom bármilyen divatcél érdekében. Lehet, hogy ezt a fogyiprogramot a görög joghurt gyártója dotálta? :)
    Szerintem egy nő akkor szép, ha lágy, legömbölyített vonalai vannak, nem akkor, ha a lapockacsontjai, meg a csípőcsontja kiszúrja a bőrét, a kulcscsontja elmehetne sótartónak, az inak pedig olyan feszesek a bőr alatt, mint a megfeszített íj. Hol van itt a védő, befogadó, meleg öl? Aki azért nem szeret, mert gömbölyödik a hasam, hát az megérdemli! Természetesen az ember ne formátlanodjon el, de vegye tudomásul az alkati adottságait és azt viselje méltósággal.Szeresse magát, fogadja el azt, amilyen, érezze jól magát a bőrében, és legyen bármennyire "szép" vagy "nem szép" az adott trend szerint, a kisugárzása mindenkit meggyőz arról, hogy ő csodálatos ember. Ha észreveszem, hogy a szokásos nadrágom feszül, jobban odafigyelek, hogy mit, mikor és mennyit eszem, de főként arra figyelek, hogy mi esik jól, mert arra van szüksége a szervezetemnek. Vannak időszakok, amikor a test "magától" is ösztönösen raktároz, ez főként ősszel észrevehető. A böjt időszakát meg nem véletlenül találták ki. A mértékletesség azonban a legfontosabb. Soha ne essünk a végletek csapdájába, mert az keményen visszaüt! De, gondolom, ezzel nem mondtam újdonságot...

    ReplyDelete
  2. Kati:))nagyon koszonom a kiegeszitest!! az erdekes resze, hogy a hirdetest a neten talaltam, es ez a markaju joghurt csak nemreg jelent meg a boltokban:)tudtam, hogy valami fogas, de megis erdekelt.Egy hetig meg rendben is volt, de utana mar nem esett jol.
    Ugyanuigy szoktam egyebkent en is, azert vannak ilyen ezereves ruhaim, mert ha szuk, akkor valtoztatok:)
    A legfontosabb pedig tenyleg az, hogy onmagunkat elfogadjuk, szeressuk, masokat cska igy tudunk.
    Most csak azt sajnalom, hogy em tudom mikor leszek kepes joghurtot enni:D

    Koszi megegyszer, puszi, szia:)

    ReplyDelete
  3. Teljes mértékben egyetértek az előttem szólóval, még hozzátenném, ahogy én nézem, ez a szoknya nem a kiálló csontokat szándékozik kiemelni:))
    Sokáig voltam nagyon sovány és 1 évvel ezelőtt szembesültem olyannal, mi is a súlyfelesleg és hogyan kell azt leadni, sikerült, de bevallom van annyira nehéz mint leszokni valami szenvedélyről, gondolok a dohányzásra.
    Míg sovány voltam, semmi sem állt jól rajtam, minden lógott:)))

    ReplyDelete
  4. Rozsa:) idonkent elkap olyan, hogy ezt most ki akarom probalni, megha tudomanyosan bizonyitanam is magamnak, hogy a hasam nem lesz beesett, elore, de akkor is:)Mert neha jo nem gondolkozni elore, csak haladni azzal az elkapott hevvel:)Tudtam, hogy ilyen marad a hasam, amilyen volt, mert a joghurt mellett egeszen mast meg nem kivantam.Sok valtozas nem tortent.Hirdet valamiprobiotic eloskodot, ami folgyorsitja a metabolizmust..de ugye el is kell adni az uj termeket valahogy.Es kellenek ilyen szedultek, mint en:)
    Koszonom a kiegeszitesed! es en sem szeretnek anorexias kulseju lenni.Persze aki olyan es nem tehet rola, azt sajnalom.

    pusiz, szia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ágnes, Kedves!

      Kisgyerekkoromban annyira rossz evő voltam, hogy 16 kilósan mentem első osztályba... :-)
      Már pici koromban is volt valami tejérzékenységem, de kinőttem. Ami aztán a mostani koromra újra előjött. Pár hónapja a tejtől, de főleg a tejtermékektől (sajt, tejszín, tejföl leginkább) ismét jelentkeztek, és ami a legbosszantóbb, hát persze, hogy az arcomon a legtöbb! A család, barátok és a kollégák mind segíteni szeretnének, kaptam különböző növényi alapanyagú italokat, kókusztejet és szójatejet, és most a legutóbbi zabital, ami szintén tejszerű. Amikor a kókuszost ittam, mindennek kókuszíze volt, amibe egy kortynyi is került. A végére már mindent utáltam és alig vártam, hogy elfogyjon végre...
      Így átérzem a joghurt-problémádat.
      Én még keresem az igazit ebben a tejpótlásban, egyelőre váltogatom a készletet, nincs jobb ötletem. És kerülöm a többit, ami kiüt. Nem egyszerű !
      A lapos hasról. Mindig is mozogtam. Még most is, túl az ötvenen. Minden reggel evezek, van egy evezőpadom, 10 perc tökéletesen elég reggel az izmok és izületek bemozgatására. És hetente kétszer futok pár kilométer. 173 cm magas vagyok, a Body Mass Indexem 20 alatti, ami ideális. De pici pocakom nekem is van! Szerintem minden nőnek van...
      És persze van restanciám is. Megérkezett a Valentin napra küldött csomagod, csak még nem volt időm megköszönni. Hát ne haragudj érte!
      Szép hétvégét kívánok, itt tavasz van most, alig várom, hogy holnap kimehessünk a város melletti tópartra!!
      Puszi: babi

      Delete
  5. babi:)latod pont errol irtam , a BMI nekem is 19, de volt kevesebb is, aminek nem orultem, de a hasam akkor se lapult:D Ez most csak egy proba volt, hogy ne elore huzzak le mindent.Sajnos joghurtot egy ideig enm fogok tudni enni, amit sajnalok, mert szeretem,csak nem minden nap.

    Orulok, hogy megkaptad azt a kis aprosagot, es koszonom, hogy megirtad!!
    JO partozast, mozgast kivanok es szep hetveget!:)

    puszillak:)

    ReplyDelete