Saturday, February 4, 2012

egy szép nap...



Valamit mindig fogalmazok fejben , bar legtobbszor elvesz, ha olyan er, ami kizokkent, mint ma is.
Meg bennem volt a tegnapbol egy kocka nehany masodperce, ami olyan mosolyt csalt, hogy nem akart mulni.A parkolobol indultam volna, amikor az egyik uzletbol kisetalt egy bacsi, jo hetvenes lehetett, arca pirospozsgasos, kezeben magasan, maga elott tartva egy valentin napi lapot tartott.Akkor vehette ott, es ugy tartotta maga ele, mintha valami nagyon torekeny es  nagyon fontos lenne, az eletevel vedenie kellenne.Nem a szaja, az arca mosolygott.Ebben az arcban ott, akkor , abban a  nehany masodpercben lattam az 5 eves kisfiut, de legalabbis felfedezni veltem.
Valami szeszely lehet az evszakban, mert az egy hete hullott honak nyoma sincs, tavasz volt a tajban, a levegoben, a kedvekben.
A to mindig uj, meg soha nem volt ketszer ugyanolyan , de amilyen ma volt, azt csak a  fotok meselik el, en nem tudnam.A felho es a viz osszefolyt, nem lehet tudni hol van a hatarvonal...csak azt tudtam, hogy nagyon szep ma.








16 comments:

  1. Jó lett volna megtudni, kinek szánta a lapot???:)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo bizony:)nem mertem volna megkerdezni:)

      Delete
  2. Ó, az a vadkacsás, az utána lévő és az utolsó előtti!!!! Néha én is vagyok így emberekkel, rájuk nézek, s más korban látom őket. Egyébként öreg ember nem vénember! ha már úgy mosolygott! elhiszem, hogy megfogott.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon meghato latvany volt, bennem maradt jo sokaig, amit ondjuk nem banok:)

      Koszi a kepekert!:)

      Delete
  3. Nahat!
    Enged belepni!:):):):)
    En,magambol kiindulva..,ha egy tema nagyon erdekel,altalaban az adott idoben,hasonlo,azonos erdeklodesu emberekbe,esemenyekbe,tortenesekbe botlom.
    Talan a "gondolat teremto ereje"? Es meg is hatodom a hasonlo kepektol,hogy van meg ilyen a mai vilagban,idoskori,regen tarto stb.szeretet,tisztelet,megbecsules stb.

    Most eleg annak orvendeznem,hogy betudtam lepni.Hat nem erre koncentraltam napok ota?????:)
    Itt is szep a taj,oriasi ho,csupasz gyumolcsfak agai az ablak elott.Egyelore csak igy tudom erzekeltetni.
    S ha meg el is tudom kuldeni a bejegyzest!:):)akkor hurra!

    Pusszantas,
    Eniko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eniko:))nagyon orulok, nem tudom mi volt a baj.De a fontos, hogy vegre mukodik rendesen!

      Csak csodalkozom, hogy ilyen februarunk van, forditva sozkott lenni a kep.Azert irtam, hogy valami szeszely van:)

      A bacsirol megorzott kep, ahogy leirtam, azt hiszem nagyon sokaig velem marad, nagyon tetszett.Ugy fogta a lapot, mintha az elete lenne a kezeben:)

      Legyen szep a napod Eniko:)puszi!

      Delete
  4. Megint gyönyörű képeket készítettél, ez a tó egy kincs.
    Nálunk hatalmas hó és napsütés!Puszillak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Judit:)tenyleg kincs, minden nap mashogy fogadja az embert, nem lehet megunni:)
      Az idojaras megkergult ahogy latom, mert pont forditva szoktunk lenni.Itt a nagy ho es megnagyobb minuszok:)

      szep delutant, puszillak:)

      Delete
  5. Tudok egyet én is, igaz nem 70. csak 60.:))aki ezen a napon, kicsit zavarba, de hoz egy szál piros rózsát, tudja odahaza szív alakú süti fogja várni és ő a sütit nagyon szereti, szó nélkül, csak átnyújtja, ha már nem is szerelemből, annak az emlékére-szeretetből.
    Szépek a képek Ágnes, sőt csodálatosak, reggel engem is csodálatos látvány fogadott a tegnapi szürkeség után, süt a nap, mindent vastag hótakaró borít és minden csillog, gyönyörű.
    Szép vasárnapot kívánok, puszi:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa Kedves:)Annyira megigezett a bacsi, olyan szep volt az arca, es ahogy tartotta a lapot:)egesz nap mosolyogva maradtam utana:)
      Orulok, hogy Te is kapsz, olyan szep az ilyen, es ennyi eleg is, nekem is egy szal, akar mezei virag is lehet:)
      A napsutessel el tudo kepzelni milyen gyonyoruseg lehet nalad is.Eppen irtam milyen forditva van az idojaras, itt tegnap teljesen tavasz volt.Annyira szep volt a to, ahogy egybefuggott tavol a felhovel, es a kacsak, siralyok:)

      Nagyon szep delutant kivanok!puszillak:))

      Delete
  6. Gyönyörűek a képek! Köszi, hogy megosztottad velünk is ezt a szépséget! :)

    ReplyDelete
  7. Kati:) amiota itt elek, egyszer nem volt ilyen februarunk.Es a tavat meg tavsszal, nyaron sem lattam soha hasonlonak.Nagyon szep volt.Es nagyon orulok, hogy van kivel megosztani!:)

    puszillak!

    ReplyDelete
  8. Tényleg nagyon szépek lettek a fotók. Olyan jó, amikor meglátjuk mindenben a szépet.
    Írod, hogy nálatok a hónak nyoma sincs. Na itt volt a hétvégén.
    Anyumnál szombat reggeáli ébredés, kávézás után csak lapátoltam, lapátoltam, lapátoltam a havat.:) Aztán kicsit pihentem, majd lapátoltam,és megint lapátoltam. Délután már úgy voltam vele, hogy akkor essél, ahogy jól esik :=). Nem érdekel.Persze a járdát nem lehet havasan hagyni, szóval vasárnap reggel megint csak lapátoltam.
    Aztán ma délutánra elcsendesedett a havazás, de ekkor még mindig lapátoltam. ÉS kisütött a nap! Na ez nagyon gyönyörű volt :) Ahogy csillogott az érintetlen hó tetején...csináltam is pár fotót, még nem tettem fel, nem is tudom milyenek lettek, de ha jók, akkor kiteszem.
    Puszillak Ági! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminek nagyon orulok a termeszetemben, hogy elsokent a jot, szepet keresem mindenben es mindenkiben!Ez sokkal szebbe, konnyebbe teszi az eletem.Onnan tudom, mert ismerek negativ beallitottsagu embert a kornyezetemben, es borzaszto nehez lehet neki, mert csak hallgatni is az nekem.

      Lattam az idojarast, jo sokan blogoltak is rola, fotokat is.Nem keves ho esett, es jo hideg is van:( de azert sok szepet is ad egy ilyen idojaras is.Egy hete itt is havazott, gyonyoru volt.Kivancsian varom a fotoidat, ha sikerultek!

      Szep het kezdest, puszillak!:))

      Delete
    2. Na megnéztem a fotókat...hát még gondolkozom rajta kitegyem e, annyira nem nagyon sikerültek, de majd küldök Neked.

      A negatív beállítottságú emberekről...sajnos én is ismerek, tényleg még a közelükben lenni is nehéz, főleg úgy, hogy az emberből ilyenkor feljön, hogy megmutassuk nekiek, hogy nem annyira rossz az élet, és hogy mindenhonnan, minden rosszból ki lehet valahogy mászni..
      És megint egy CSerrnus gondolat jutott eszembe, (nem tudom, mostanában előtérben van nálam, épp a napokban vettem megkét könyét is, pedig van már pár db),szóval azt mondja:
      -Nem hiszek abban, hogy ha egy ember belesétál egy gödörbe a saját lábán, hogy abból nem tudna kisétálni, szintén a saját lábán.

      Persze arra a szintre is el kell jutni, hogy akarjuk.

      Amúgy a tél a kedvenc hónapom, nem tudom miért. Két éve fent voltam a Hargitán, na ott aztán tényleg gyönyörű minden. Persze mindenhol szép a havas táj, ha Holle anyó jól megrázza... :)))

      Delete
    3. Edit:) varom a fotokat!!

      En az evszakokkal ugy vagyok, hogy mindegyiket szeretem valamiert, mindben van szepseg es szeretni valo:)ha mas nem beleviszem a divatot:D pl telen szep csizmat lehet huzni:))

      Olvastam nehanyat Csernustol, ha nem is egeszeben konyvet, de egy egy gondolatot.Sok szimpatikusat mond, es van, amit vitatnek, de igy van jol.Anegitavval kapcsolatos megjegyzesevel teljesne egyetertek.

      Szoval varom a fotokat!!:)

      Delete