Monday, February 6, 2012

a képeslap kikötõje...


...keso van, jo ez a csond most korulottem.Nem kepzeltem, hogy irok ma mar, de furdes kozben jott a gondolat.
Az iras estenkent olyan , mint reggel a kave.A kaveval elindulok bele a napba, az esti irassal megerkezem.Itt, vagy a naploimban van a kikotom.
Ma kaptam egy kepeslapot valakitol, akit ugy ismerek kozel egy evtizede kihagyasokkal, hogy soha nem lattam.Neha beszelunk, soha nem sokat, csak mindig annyit eppen , amennyi joleso.Szabaly nelkul is tudjuk mennyi az eleg.Ugy kapcsolodnak a szavak, mondatok mint  a zipzar fogai.Nem tud a blogomrol, eddig.Valamikor el fogom meselni, talan.Csak a teljesseg kedveert: tanitono.
Elkerte a cimem es emlitette, hogy szeretne kuldeni valamit.Varni kezdtem

.A varakozast ha  rajzzal illetnem,egy lassan folfele ivelo egyenessel szemleltetnem.Van egy  elkepzelt ido, a napok szama, amig meg kell erkeznie.Addig araszonkent folfele ivel az egyenes.Elfogynak a napok, nem erkezik meg az amit varunk, magunk sem tudjuk mit, csak varjuk.Az egyenes iranya megtorik, iranyt valtoztat.Osszezuhanunk, es mar csak eldugva magunkban, magunkat vedve a napi csalodastol, mar csak felve varjuk.Egy napon mar nem varjuk.Nem akarunk az ures postaladaval, ujabb es ujabb biggyesztett kepet vagni meg magunk elott sem.
Amikor nem varjuk , akkor hirtelen ott van, benen a postaladaban.Szeles mosoly, kapkodos felbontas, gyors olvasas.Eloszor.Majd ujra olvasasa, most lassabban, raerosebben.Mar a  betuk gorbuleset is nezzuk, az iveket.
Majd elkepzelem, ha most igy  orulok, hogyan es mikepp tudtam volna orulni a folfele ivelo egyenes terben.Milyen jo lenne, ha mindig, minden akkor erkezne, amikor folfele tart, amikor a legjobban felkeszultunk a fogadasra.Kicsit ugy, mint  a  Kis hercegben.
A naplomba beirhattam, hogy megerkezett a lap, kikotott..koszonom! es joejt nekunk:)



(a lap, valahogy tokeletes)



15 comments:

  1. szeretem olvasni az esti gondolataidat,
    mint reggel a jó kávét

    legyen szép napod:)*,

    ReplyDelete
  2. és gyönyörű a sirályos part
    óhh, ha ott lehetnék, micsoda kincset (egyetlen szabályos, lapos kerek sima kavicsot ) találnék:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom:))visoznt szep napot kivanok!
      Csakugyan nagyon szep laposak vannak:)

      puszillak:)

      Delete
  3. Hűűűű ezt jó volt olvasni.
    A fenti képen akadt meg nekem is először a szemem. Egy könyv jutott róla eszembe:
    Richard Bach: A sirály (Jonathan Livingston a sirály)
    Többször elolvastam, szeretem. Ajánlom mindennkinek.
    És ahogy a várakozást leírtad...pffff nemrég nekem is ebben volt részem, mikor vártam egy csomagot, ama bizonyos kukoricacsővel :D :D :D
    Meg a betűk olvasása.....pontosan így történik,ahogy mondod,először gyorsan, aztán utána még töbször, apróbb részletekre figyelve. :D
    Ilyenkor nem irígylem a grafológusokat, hisz szakmai ártalom lehet náluk a betűk mögé a személyiséget helyezni,ki milyen ember lehet, és nem tudnak felhőtlenül örülni, érezni a szeretetet.......aztán lehet rosszul gondolom...
    Puszillak ÁGi!Láttam tetszettek a képek. Amúgy imádok ennyi állat közt lenni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:) valami siraly talalkozo lehetett tegnap delutan.Tavaszi meleg volt, majdnem +8 fok, es meg soha nem lattam ennyit igy egyutt.Neha felszalltak, na azt nem tudtam rendesen lekapni, de egy par meg sikerult igen jol:)

      Azok az allatok olyan lestek , maga a latvany:)5 eve egyiket sem lattam eloben:)az ember mindig arra vagyik, ami nincs:)

      puszi, szia:))

      Delete
  4. A reggeli kávé elengedhetetlen, mint ahogy néhány hete már az is, hogy olvassalak :)
    Pont ilyen várakozással vártam a postást, és tegnap végre megérkezett!!!Köszönöm az ajándékot, mégegyszer, nagyon tetszik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szép napot Ágnes! Puszi:)

      Delete
    2. Kataca:))Jajj nagyon orulok, hogy megerkezett!!es hogy tetszik is.
      Kosoznom, hogy megirtad!

      puszi, szia:)

      Delete
  5. Kedves Ágnes, olyan szépen leírtad a várakozást, melyet én is hasonlóan élek meg, jó volt olvasni.
    A lányom tervezte a szabadságát februárra, itt töltenének a gyerekekkel egy hónapot, azok itt járnának óvodába és én nagy örömmel alig vártam a februárt, az egyenes az egekig ívelt, közbejött a rossz idő, Malev gond, síbaleset, szóval már nem reménykedtem. Ma reggel egy rövid sms ébresztett, szombaton érkezünk, az egyenes, akár a higany, hirtelen a magasba emelkedett:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo Rozsa:))valahogy sejtettem, hogy hasonloan eljuk meg.Olvastam a sok problemat gondot, mennyi embernek keletkezett kar.A legnagyobb az a veszteseg, hogy nincs tobbe.

      Orulok, hogy jora fordult, akkor neked most jo lesz:))erdekes a rossz milyen hirtelen tud iranyt valtoztatni.

      puszi,s zia:))

      Delete
  6. Kedves Ági, csodás az új kép, mennyi madár!!
    A várakozásról, nekem ez a kis vers jutott eszembe, mindegy levélre, csomagra, időpontra, kedves személyre várunk...
    Puszillak!

    Várakozás
    -Régóta várok rád.
    -Elkéstem. De most itt vagyok.
    -Igen, most itt vagy.
    De tudod, a várakozást nem olyan könnyű abbahagyni.
    -Akkor elmenjek?
    -Ne! Maradj!
    Veled egészen más várni rád.
    Schein Gábor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezer koszonet Judit!!:)ez a versiked is nagyon a szivembe talalt, nem ismertem.
      Tegnap siralytalalkozo volt a parton:D

      puszillak, szep napot!

      Delete
  7. Pont így várok én is, Ági.:) Amikor megérkezik amit várok, akkor viszont elillan rögtön a régebbi csalódás... talán ha halvány árnyéka megmarad... és mondjuk egy ilyen írásra késztet(ne).
    Amikor téged olvaslak mindig azt érzem, hogy újra kéne kezdenem a blogolást. Puszillak. (Tudd, hogy itt vagyok akkor is, amikor nem hagyok nyomot... és mindig le is szidom magam, ha üzenet nélkül távozom.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magdi:))de orulok Neked is, hogy latlak! orulnek, ha ujra inditanad a blogod, de azt hiszem annak is van ilyen egyenese, minta varakozasnak.En is hasonloan elnem meg.
      Kosoznom, hogy olvasol, es hogy le is irtad:))Tudod mindnig talan nem is lehet mit irni, en is vagyok ugy, csak mosolyogva bologatni:)

      puszillak, szep napokat kivanva!:)

      Delete
  8. Lilike:))orulok, hogy latlak:))

    puszillak! legyen szep napod!

    ReplyDelete