Wednesday, February 8, 2012

marketing felsõfokon...




...nehany hete esti orakban ert utol egy hivas, a noi hang tudatta velem milyen szerencses vagyok, egesz 5 foig nyertem egy meghivast eszakra, egy resortba Collingwood melle.
Hetvegere, harom napra, teljesen ingyenes.Olyan alacsony a forgalmuk, hogy igy probalnak valamit lenditeni.Mi a fogas?-kerdeztem, mert valahogy nem tudtam elkepzelni, hogy teljesen ingyenes lenne, hiszen ha egyebkent is gyenge a forgalmuk, igy meg azonnal tonkre is mennek majd.
Nem nem, erositett meg huszadszor is, teljesen ingyenes.Jo , hat en sem vagyok tokeletes, es nonemu vagyok, aki ugye elgyengul, esendo...mar lattam ahogy csodalom a kek hegyen sieloket egy forro teaval, vagy a kutyaszanba burkolva magunkat, megadtam a cimem, es elfogadtam, ami egy confirmation vagy megerosito szammal jar.Kozolte, hogy postan fogom megkapni napokon belul,arra a szamra kell majd hivatkozni.Meg is erkezett az udvozlo, gratulalo level, a bizonyos szam kiemelve jo feketen, es a nem kivanatos szoveg jo pici betukkel, nehogy el tudjuk olvasni.
Scannaltem a meghivot, az aprobetus reszt kinagyitottam, ahol leirjak, hogy bizonyos koltsegek majd varhatok.Mosolyogtam, mert mar tudtam , hogy semmi nincs ingyen, mindennek ara van, de azert megsem minden megveheto.Fejcsovalva felre is dobtam, nem erdekelt tovabb.Tudtam, hogy en leszek az erosebb, es be is kovetkezett.

Ujabb hivas napokkal kesobb, amikoris mar egy ferfihang ker szamon, hogy a lefoglalt szobakat mikor vesszuk igenybe.Ugy adta elo a beszlegetest, mintha en hivtam volna oket, es le is foglaltam az utazast.Illedelmesen elkuldtem melegebb eghajlatra a pasit, mar csak azert is, mert az o videkukon igencsak hideg van:)tehat a hidegbol az ember nem megy a meg hidegebbe ugye.
Jottem mentem utana es akkor leesett, megfejtettem; a meghivas volt ingyenes, minden egyebert, a szobakert, etkezes, programok, fizetnunk kellett volna:D ..azert ertekeltem a szellemes , otletes fogast, de orulnek, ha ram biznak mikor tudom megengedni magamnak, hogy mennyit koltok, akarok e eszementen telelni valaholMilyen hulyen ereztuk volna magunkat mi is, de ok is, ha ott szemtol szemben derul ki , aminek ki kell. Az en koltsegvetesemet, ergo takaromat, en tudom, hogy meddig er, es ha tovabb is, mint kellene, azt nem naluk fogom elszorni.Legfobb indok, hogy tobbszor is voltunk mar ott.
De a fogas, az marketing felsofokon:)