Thursday, February 9, 2012

kérés...




...megbantottam valakit ket napja, annak kapcsan indult el bennem, hogy ugye, ha torolni szeretnenk valamit a gepbol, kapunk egy utolso eselyt, megkerdezi, biztosan akarod torolni?ott meg vissza is lephetunk, elallhatunk a torlestol.
Miert nincs hasonlo lepes , ha kuldunk valamit?miert nem kerdezi meg a gep, biztosan el szeretned kuldeni?:) valahol eszhez terito lenne egy tulfutott duhos vagy egyeb hangulatban, sok sok hulyesegtol ovna meg bennunket.
idorendi sorrendben egybeestek a tortenesek, a kutya beteg volt en faradt ,  napok ota nem aludtam rendesen, es en a merleg nem merlegeltem, csak  cselekedtem.A nap vegere mar tisztan lattam a hulyesegem, de a bantas, a damage az megtortent.Nem tudod visszacsinalni.Magamrol tudom, hogy sok ido kell , amig elul, eltunni nem fog akkor sem, csak masabb lesz mar.
Ilyenkor kifejezetten utalom, ha valaki azonnali bocsanatkeressel ostromol, mert idore van szuksegem.Az idon belul felulirasokkal, a rosszat sok joval.
A legfontosabb megis, ha valami programozo olvas engem, a levelezesbe iktassak mar be a biztosan el akarod kuldeni lepest legyenek oly kedvesek:))

Eppen eleg azokkal a szavakkal birkozni, amit eloben mondunk ki, ahogy a  fonti rajz is mutatja:)

Szep delutant kivanok!


12 comments:

  1. Ó, de jó lenne ez a kérdés nekem is időnként...Tényleg, miért nincs???? Tessék megcsinálni, csatlakozom Ágneshez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami:) latom egy cipoben jarunk:))es meg ki tudja hanyan.Remelem meghallgatasra kerul keresunk...

      Delete
  2. Ági úgy gondolom, ha ingerültebb az ember a kelleténél,óhatatlanul is megtörténik az ilyen. Most az kérdés,kit bántottál meg, mennyire áll közel hozzád az a személy.
    Ha nagyon, akkor tudja, hogy most ingerültebb voltál, és nem húzza fel az orrát,nyilván a bocsánatkérést sem várja, de alapjáraton a legközelebbi alkalommal úgyis elnézést kérsz majd, vagy legalábbis én így gondolom, és ha tényleg szeretet van köztetek,bennetek, akkor nincs semmi baj.
    Régebben másképp gondoltam dolgokat, de ma már úgy vagyok vele, ha valami kijön belőlem, nyilván felhalmozott dolgok vannak bennem, és ha kijött oka van. Max. kijött, felszínre került, és kész.
    Ennek kapcsán ma már nem sok ismerősöm van, hanem kevés barátom.De az a kevés úgy érzem őszinte.
    Persze mielőtt az ember ki akar valamit mondani,azt mondják számoljunk tízig.

    A levélírással is így vagyok. Ér egy vád, felgyűlik a harag bennem, vagy a megbántottság, legszivesebben akkor ott kimondanék mindent....de nem teszek. Hanem várok. Várok, s közben letisztázom magamban a mondandómat, nem elfojtom, mert miért is marcangoljon belülről.
    S mikor letisztult, fogom, átgondoltan leírom.És mindenféle lelkiismeretfurdalás nélkül elküldöm. És a másiknak, ha fontos vagyok, akkor érdekli a miértje, és valószínű meg akarja beszélni...
    Lehet hogy most lelketlennek látszom, de úgy gondolom, hogy nem szabad a saját lelkünk sebeit nyalogatni, mások okozta bántástól.
    Nem feltétlen a visszavágás a megoldás, de ama tiszta vizet öntsük bele a pohárba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:) az elso reszre irtam levelben.

      A masodik:nekem most ezzel a varassal, atgondolassal volt baj, pedig nem szoktam ilyet.Az is lehet mas is volt valoban mogotte es igy, ilyen nem tetszoen jott ki.Megtortent, hiaba nem akarunk de emberek vagyunk es hibazunk.
      Itt egyszer megallitott a rendor egy haromiranyu utcanal, mind harom heleyen stop tabla van.Aki elsokent erkezi, az megye tovabb elsonek, ez a kresz szabaly.Amikor mar tavolrol latom, hogy senki nem jon egyik iranybol sme, nem szoktam megallni,csak nagyon lelassitok es gurulok tovabb.Igy kapott el a rendor, es kioktatott, hogy mindnig meg kell allni, magamban szamolni haromig es ugy menni tovabb.Buntetest nem kaptam:)
      Azt hiszem levelnel is valami ilyet fogok alkalmazni ezentul:D felteve ha meghallgatjak a keresem, akkor majd jon az ellenorzo kerdes:))

      Delete
  3. ahj, de szívemből szóltál!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) azt hiszem sokan vagyunk igy Katalin:)

      Delete
  4. Én most olyan fáradt vagyok,hogy gondolkodni is fáradt vagyok. Akkor most csak ennyi: Olvastalak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holdgyongy semmi baj:)most estere en is elfaradtam.

      Delete
  5. Míg fiatalabb voltam én sem tudtam számolni, azonnal cselekedtem,sokakat megsértettem, ma már sokkal kimértebb vagyok, tudok akár 10-ig is számolni:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:) en is gyakorlom nem csak 3-ig, inkabb 10-ig is:)pedig tenyleg ritkan fordul elo velem.hiaba, az ember nem gep:))

      Delete
  6. Én programozó vagyok, de inkább a kert felásásban segítek :):

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavasszal erre visszaterunk:D Koszi!

      Delete