Thursday, February 2, 2012

"szürke szerelem"...




...szarnyalnak az evek, azok a nagyon szepek, es mi marad majd beloluk, mint csungni a multon, szavakon,emlekeken, egymason.
Almodozni, hogy milyen jo es szep volt, naponta szebbe festeni.

"szurke szemed szikraja szorodik szanaszet"-egy kapott mondat, szeretem.


Ma vettem ezt a bluzt, a szine miatt, a tapintasa miatt, a diszitese miatt, mert  ugyanazon szinarnyalat csak az anyag minosege kulonbozik.Nem vagyok szedult vasarlo, meg kell akadjon a tekintetem, hogy hazajojjon velem egy egy finom darab.Azok mind olyan idotalloak, orokke szolnak, ha mar az erzelmeink nem is mindig.Festmennye festettem, meg szebb legyen.

  Egy  szurke vers:
“Will you love me in December as you do in May,
Will you love me in the good old fashioned way?
When my hair has all turned gray,
Will you kiss me then and say,
That you love me in December as you do in May?”(James Walker)






"Szeretsz  majd ugy Decemberben, mint  Majusban?,
 Szeretsz majd   jo regi vagasuan?
Amikor a hajam mar mind beszurkult, 

Csokolsz majd és  mondod azt,hogy
Ugy szeretsz  Decemberben, mint  Májusban? "/sajat forditas

* javitottam a forditason, reggel frissebb az agy ugy latszik:)

18 comments:

  1. szívesen bekukkantanék a gardróbodba!:))
    Ha ez a blúz beleillik, akkor valószínű, olyan a többi stílusa is, hogy megférjenek együtt! És az a fajta stílus, amit a kép alapján elképzelek, az tetszik nagyon, bárén nem olyanokat hordok.
    Csak irigykedem, és azt gondolom, ezek nem illenek hozzám! Kár!
    Ja, és a vers gyönyörű, bár nekem, az sem aktuális!:(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adrienn:)gyere kukkants!:)elarulom van egy par, nem sok, mert nem a mennyiseg szamit, de par igazan szep, es valoban idotallo.Nemelyik kozel 10 eves.
      En sem csak ilyen stilust viselek, de egy kicsit valahogy kapcsolodnak mind.Szerintem Te is nyugodtan kiprobalhatod, csak nyerhetsz.
      A vers valoban gyonyoru:)

      Delete
  2. annyira szép az a szürke blúz,
    nagyon szeretem a szürkét, mert hatalmas kontrasztokat tud adni

    ez a blúzod egy hosszú hófehér vászon szoknyával nyáron olyan lesz, hogy csak na!!:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katalin:)multkor Nalad jartamban irtam is, a szurke, egyik nagy kedvencem.Nagyon sok arnyalata van, ami szep, talan nincs is olyan, ami csunya:)Van egy ezustszurke kardiganom is, de az inkabb szinhazi viselet.
      Ezt a bluzt igazan Valentin napra szanom, tiszta romantika, es megis farmerral lesz rajtam:))de amit irtal, az is ki lesz probalva!:)

      Delete
  3. Kedves Ágnes!

    A reggeli bögre kávém előttem, s olvasgatlak, nézelődöm itt nálad...

    A blúz meseszép! Én mostanában kezdtem el blúzokat viselni, eddig inkább a sportosabb darabok jöhettek szóba.
    Épp a napokban rendeltem egy csodaszép bordó blúzt, remélem hamarosan megérkezik...
    A szürke színt én is nagyon kedvelem, de a bordó, a fekete, a fehér is nagy kedvenc!

    A vers nagyon szép, angolul is, többször elolvastam, s benne is maradt a fejemben ::))

    Szép napot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viktoria:) nalam a bluz valahol egyenlo a noiesseggel azt hiszem.Bar nem viselheto mindig es en sem rohangalok mindig bluzban, de nalam mindig is jelen volt es marad is mar.
      Ez most kivetelesen 14-re lett veve, de egeszen veletlenul, mert nem kerestem, csak utamba akadt.Ilyet nem lehet ott hagyni.
      A vers meg , szavakat elallito:)

      Delete
  4. A blúz meseszép, mondjuk én a szürke színt nem szeretem. Szeretem ezt a stílust, s én is "szerelem vásárló" vagyok. Azok az igaziak, legyen bútor, ruhadarab, könyv, stb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holdgyongy:) tokeletes fogalamzas, szerelem vasarlo vagyok en is, barmi legyen az.:)Csak azert mert ott van nem fogom megvenni, vagy mert van valami folosleges penzem.
      Az a baj, hogye gyre kevesebb ilyen dolgokkal talalkozom, es egyre tobb a folosleges toltelek minden teren.
      De egy egy gyongyszem azert meg kifoghato latod:)

      Delete
  5. Hű!Egy ilyen szépség hozzám is jöhetne!Szeretem a szürkét, a csipkét!Jól tetted,hogy megvetted!
    Az idézetek nagyon megfogtak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mammka:) majd intezkedem az ugyeben , hatha oda is eljut egy:)

      Csak a vers idezet, az elso resz enyem:)Koszonom kedves szavaid!:)

      Delete
  6. Nagyon szeretem a képeidet, Ágnes! Kiegészítik az én földi horizontjaimat a vízivel. Ugyanaz a nyugalom, a szabad tér levegőssége...
    Én ma már nem kötődöm annyira a múltamhoz, mint néhány éve. Úgy maradt az utam mellett, mint egy ott hagyott csomag. Valószínűleg "meghaltam" egyfajta módon, és folytattam az életemet egy más áramlatban, ahol más vált fontossá.
    A vers gyönyörű, mint ahogy gyönyörű a "John Anderson, szivem John" is, mert az eszmény, amiről beszél: etalon. Mi nők, - és talán valójában a férfiak is - így szeretnének élni. Ám ez sajnos ritkán sikerül. Ezért kell megbecsülni minden jó kapcsolatot.

    ReplyDelete
  7. Kati:) kigeszitjuk egymast a kepekben azt hiszem, en a Tied szeretem jobban csodalni.Jol latod a nyugalom az, amit en is probalok orokiteni .

    Ha mar igy tudsz beszelni a multrol, az csak jo lehet, megha bele is haltal.
    Amikor irok, utalok ilyenre, valahol nalam is mar azt jelenti.Mar nem faj.

    Ezt a verset tegnap talaltam, es a szavam vette, annyira gyonyoru.Leforditva nem rimel jol, akarhogy probaltam, de a mondandoja ugyanaz.
    A Tied nem ismertem, rakerestem es valoban ugyanolyan gyonyoru, koszi az ajanlast:)

    puszi, szep napot!

    ReplyDelete
  8. Ági,azt már tudtam, hogy jó ízlésed van és szereted a szépet, finomat, ebben a blúzban nagyon csinos leszel! Szeretem a szürkét, az ezüstöset....
    Szép hétvégét ! Nálunk is megjött a hó! Puszillak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Judit:))Koszonom, nagyon aranyos vagy!:)de nem nehez tudni, hiszen hozzad is ezert szeretek jarni, annyi szepet, finomat alkotsz! orom nezni!!
      En is nagyon szeretem a szurket, pediga kedvenc a zold, de a szurke is jo helyen all:)
      Na akkor havazhattok ti is:)
      Szep hetveget, vidamat kivanok, puszillak:)

      Delete
  9. Szeretem a szürke színt, a blúz nagyon szép, jó az ízlésed Ágnes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Rozsa Kedves:) az a csekely kedvesseg hozzad is utban van:))izgulok, hogy megerkezzen idoben.

      puszillak, szep hetevget!

      Delete
    2. Kedves Agnes,

      varnom kellett,hogy a te valaszod utan tudjak belepni.Ujra csak "reply",de nem gond.
      A bluz gyonyoru,viseld egeszseggel.A versedre egy szep Heltai Jeno idezet ugrott be,mar tegnap is akartam irni,de ma is aktualis:)

      "Igerd meg,hogy kezed kezembol vissza nem veszed,
      Es akkor is szeretni fogsz,mikor mar en is ven leszek"

      Ez nekem nagyon tetszik,a "szurke " hozta elo bennem.
      Puszi,
      Eniko

      Delete
    3. Eniko Kedves:)

      Nem ertem mi tortent, mert en nem nyultam a bveallitashoz.Nem ertem miert valtozott ig meg, sajnalom:(

      Nagyon szep az idezeted, azonnal Adyt juttatta eszembe:)

      "..de a kezed fogom, es orizem a szemed":)

      Koszonom Eniko, szep hetveget kivanok, puszillak!:)

      Delete